2023 02 28 TST Klipsch The Nines 1

Aktivní reprosoustavy s veškerou potřebnou výbavou a stylem firemních klasických modelů jsou v nabídce americké značky Klipsch už nějakou dobu, nicméně nejnovější přírůstek The Nines se od nich přece jen maličko odlišuje. Ne snad stylem, ale rozhodně svými olbřímími rozměry, které slibují velký americký zvuk – koneckonců v souladu s firemní tradicí.

Vzhledově jsou The Nines přesně tím, co od Klipsch čekáte. Masivní ozvučnice z MDF panelů jsou potažené estetickým dekorem pravé dřevěné dýhy, který si nehraje na luxus, ale bez problémů obstojí. S rámečkem (mimochodem pevně a jistě držícím na magnetech, což s ohledem na to, že to nutně není standard stojí za zmínku) vnímáte pouze velkou monolitickou konstrukci, jakmile však mřížku odstraníte, vyloupne se pravověrný Klipsch – horní polovinu čelní stěny zabírá čtvercový zvukovod ze silikonového kompozitu, spodní téměř beze zbytku vyplňuje kotouč středobasu.

Zbytek reprosoustav je na pohled zcela čistý, jen na hlavním kanále (můžete si přepínačem vybrat, zda bude stát vpravo nebo vlevo) najdete na horní desce dvě zapuštěná kolečka pro výběr vstupu a regulaci hlasitosti. Přestože nápad je to hezký a zpovzdálí i dobře vypadá, jedná se přeci jen obyčejnější materiál a přesnost výběru není úplně stoprocentně komfortní. S ohledem na to, že budete spíš stejně v 999 případech z 1 000 používat ovladač nebo aplikaci v telefonu, je to ale trošku jedno.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 26

Zajímavá je volba umístění dvou korkových podložek na spodní stranu, takže The Nines mohou stát na nábytku, nepoškrábou ho a zároveň pod nimi nevzniká neestetická mezera. Zadní panel na obou kanálech sdílí obdélníkový výdech bassreflexu s obdobným vedením, které vzduchu nabízí přední horna. Na pasivním kanálu pak najdete jen šroubovací pětikolíkový vstup, na tom aktivním je velký panel se všemi vstupy a výstupy.

Ty zahrnují samozřejmě napájecí zásuvku, pětikolíkový šroubovací výstup a mezi nimi kolébkový vypínač, ale také praktickou šíři signálových konektorů. Je tu HDMI s eARC pro snadné zapojení televize, jsou tu klasické cinche, u nichž lze páčkou volit linkovou nebo gramofonovou úroveň zesílení, je tu jedna optika a USB pro připojení počítače. Analogový signál můžete do beden dostat i přes 3,5 mm analogový jack, ven pak subwooferovým výstupem. Nakonec je tu už jen párovací tlačítko Bluetooth 5.0 rozhraní s aptX HD a už zmíněné šoupátko pro volbu pozice primární reprosoustavy.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 24

Když jsme říkali, že The Nines jsou velké, tak to konkrétně znamená v průměru 12,5 kg váhy (aktivní kanál je o něco těžší, než ten pasivní) při výšce 48,6 cm, šířce 24,1 cm a hloubce 34 cm. To se možná nezdá jako děsivé, ale stačí je jednou stavět na stojan, aby bylo jasno.

Ve středu hornu s geometrií Tractrix se ukrývá tlakový vysokotónový reproduktor s 2,5 cm membránou z titanu a odvětrávaným magnetickým systémem. Pod ním pulsuje 20,3 cm široká konkávní membrána z kompozitní vláknité směsi, které měkký a velký závěs dovoluje výrazný výkmit.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 10

Díky této dvojici umí The Nines hrát v rozsahu 34 – 25 000 Hz (+/- 3 dB), ale při zapnutí funkce Dynamic Bass zvládnou prý až 22 Hz, ač limitem je zhruba třetina maximální hlasitosti. Pomáhají k tomu také na míru firmou vyvinuté a vyrobené moduly zesilovačů – ty jsou čtyři, každý kanál je tak zapojen v bi-ampovém systému. 20 Wattů trvalého výkonu dostává každý z výškáčů, 100 Wattů každý ze středobasů a maximální krátkodobý výkon je vždy dvojnásobný, což by mělo znamenat rozumně dostačující zásobu výkonu. Přestože to výrobce nepíše, je pravděpodobné, že jde o třídu D. Další blíže nespecifikovanou součástí je DSP pro digitální zpracování signálu, která podporuje PCM 24 bit / 192 kHz.

Praktickou perličkou je možnost ovládání přes aplikaci, která je podstatně přehlednější, než dálkový ovladač (na němž třeba jsou tlačítka pro regulaci basů, ale nefungují, protože od toho je právě aplikace). Máte tu třípásmovou ekvalizaci, možnost ovlivnit basovou odezvu nočním režimem a režimem zvýraznění basů a vůbec všechno funguje dobře a rychle.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 14

The Nines jsme primárně poslouchali jako celý systém, připojený přes USB k Roon, ale krátce i k televizi přes HDMI. Ke srovnání byla „malá“ sestava Teac NT-503 / Norma Revo SC-2 LN / Norma Revo PA 160 MR / Fischer & Fischer SN-70, i Klipsch byly napájeny z GMG Power Harmonic Hammer 3000P. Více o sestavách v pravém sloupci -->.

Není asi divu, že zrovna od Klipsch a ještě v takhle dimenzovaných reprosoustavách není nouze o basovou složku. Kontrabas Esperanzy Spalding v „Little Fly“ („Chamber Music Society“ | 2010 | Heads Up | 31810-02) byl výrazný, hutný, silný a dramatický, byl cítit i potichu nebo v nočním režimu, ale zároveň ho bylo možné vybudit až do extrémů, kdy rezonoval strop i podlaha veliké místnosti a kdy máte doslova basovou infrasaunu. Vše je pak regulovatelné, takže se dají The Nines doladit na míru vkusu i prostoru. Bas zůstává měkčí, nicméně má i rozumné kontury, takže to rozhodně není jen nějaké anonymní hučení. Záměrem je tu každopádně ohromnost a rozmáchlost – objemová, energetická, tohle je bas, který říká, že přítomnost subwooferového výstupu je prakticky nadbytečná.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 17

Intenzivní a dramatický zůstává zvuk i ve středním pásmu, ačkoliv je podstatně méně nabušený, než ve středech. Vokál Barbry Streisand, tu a tam doplněný zpěvem Barryho Gibba, v „All The Children“ („Guilty Pleasures“ | 2002 | Columbia | 8287672662 2) zněl super-energicky, přesto nepostrádal formu. Není to jen prostý tlak a výbušnost, ale The Nines mají už slušnou artikulaci, férové množství detailů a vůbec solidní, vkusný hi-fi zvuk, který je plně srovnatelný s dělenou sestavou ve stejné cenové úrovni, ne-li vyšší. Jakkoliv je pak přednes velmi šťavnatý, živý a snad až dravý, nesklouzává třeba na sykavkách k agresivitě, nemá takové ty ostré hrany a pichlavé body, které při hlasitějším poslechu rychle unaví. Naopak, The Nines jsou mírně vřelejší, možná i trošičku měkčí, takže poslech zůstává komfortní. Přestože jsou rozumně čitelné i při nižších úrovních, sluší jim alespoň střední až trochu vyšší hlasitost, kde se přednes ještě otevře.

Kdo by čekal pronikavé a řízné výšky, bude patrně projevem The Nines překvapen – že jsou nejvyšší tóny vlastně poměrně klidné, čisté a vyrovnané, to se ale ukázalo už i u posledních generací klasických pasivních modelů a vysokofrekvenční říz tedy už rozhodně není charakteristika, která by Klipsch definovala. Cinkání v kytarové instrumentálce „Albatross“ od Fleetwood Mac („The Pious Bird of Good Omen“ | 2004 | nahráno 1968 | BHOR | 0184719000367) bylo dobře rozřazené, detailů je fajnové množství, slyšíte i poměrně dlouhé doznívání každého křachnutí do činelu. Čistě v objemu jsou The Nines na výškách výraznější, ne ale nepřiměřeně lifestyle zaměření. Důležité je to, že ani při hlasitějším poslechu netahají za uši.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 12

Naložte na The Nines prakticky jakýkoliv dynamický kontrast a ony ho k vám dostanou – svým způsobem zdůrazňují a trochu přebuzují veškerý jimi reprodukovaný obsah, dodávají mu přídech bombastičnosti, ale od toho koneckonců jsou, není to puristický audiofilský systém. Například Vivaldiho „Koncert pro smyčce č. 2 v C dur, RV 188-1“ (hrají I Solisti Italiani | „12 Concerti Op. 7“ | 1993 | Denon | CO-75498) byl skutečně mocný, při dosažení alespoň běžné úrovně hlasitosti máte před sebou syté nástroje s obrovskou dávkou energie, cítíte jejich těla a každé sklouznutí smyčce vás prakticky roztřese. Navíc můžete zvuk šponovat kam až je vám libo – menší zahradní večírek by The Nines bez problémů ozvučily také. Ani hodně nahlas v padesátimetrové místnosti nebyla jejich hlasitosti nikdy nad 65 / 100. Nehraje se tu samozřejmě na nějakou delikátní audiofilii, zde je důležitá autorita, výbušnost, šťavnatost a drajv – a to všechno The Nines mají ve velkém.

Pokud budeme hodnotit rozlišení The Nines, pak se podle Sanbornovy vrstevnaté a hudebními hvězdami nabité „Medley“ z alba „Another Hand“ (1991 | Elektra | 7559-61088-2) dostaneme patrně někam k úrovni „dobrý standard“. Klipsch nehrají na ty nejjemnější nuance a nechtějí být puristicky pravověrné. Přesto to není čistý efekt, to ani náhodou. Nástroje jsou od sebe již solidně oddělené, převis basu jasně akcentuje kontrabas Charlie Hadena nebo třeba kopák, ovšem vlastně bezproblémově slyšíte i Sanbornův altsaxofon, činely, basklarinet - všechno už má své místo podle hi-fi standardů a čistota není špatná. Někde kolem 80 dB jako kdyby se The Nines také o kus víc otevřely a hudba vás pustí ještě o kousek víc dovnitř. Obecně je však přehlednost určitě dobrá, na míru sladěné komponenty dělají svoje.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines 22

Možná je to tím, že díky fyzickým proporcím čekáte od The Nines obrovský zvuk, ale scéna v Dolphyho avantgardní „Gazzelloni“ („Out to Lunch!“ | 1999 | nahráno 1964 | Blue Note | 7243 4 98793 2 4) byla tak nějak běžné velká. Otevřená a přehledná, to ano, ale pokud čekáte realistické až nadživotní proporce v souladu s množství celkové energie, tak to zase ne. Nástroje jsou přehledně rozestavěné a není tu pocit nějakého nežádoucího zahuštění uprostřed, Klipsch mají reprodukci pod kontrolou v dobrém standardu, digitální zpracování zvuku jistě „urovnává“ co je třeba. Je dobré dát reprosoustavám nicméně odstup – čím dále v pravolevém směru a vlastně i čím dál od vás budou, tím lepší prostor vykouzlí (částečně možná i proto, že budou moci hrát hlasitěji).

Svou energií a mocností umí The Nines vzbudit až koncertní náladu. Kupříkladu „Man of Our Times“ od Genesis („Duke“ | 2007 | nahráno 1980 | Atlantic | 0603497996438) má tendenci znít na upřímných systémech nic moc a vlastně vyžaduje až hodně high-endové sestavy, aby zněla „v pohodě“. Klipsch hrají tak na hraně – svým sytým stylem mírně překrývají hrany nahrávky, ale cítíte, že to je za cenu jisté míry transparentnosti a úplného vzhledu do nahrávky. Hrají jednoduše po svém, byť to umí překonat třeba vyšší hlasitostí, působivým basem nebo fyzickou energií, kterou vás zatlačí do sedačky.2023 02 28 TST Klipsch The Nines 20

Nejvyšší z řady aktivních lifestyle reprosoustav Klipsch, velikánské regálovky The Nines, staví na aktuálním firemním stylu, pojícím retro vzhled a nové technologie, nabízí komplexní výbavu, v níž by běžnému člověku možná mohl chybět jen streaming (což lze obejít třeba přes Bluetooth) a to vše balí do formátu, který je působivý. Působivý proporčně, působivý designově (v tom slova smyslu, že vás určitě nenechá chladnými a donutí vás vytvořit si názor) a působivý množstvím dynamické energie, které reprosoustavy dokáží napumpovat do místnosti. Navíc si je díky praktické aplikaci můžete doladit celkem snadno podle své chuti a/nebo akustiky, což je rozhodně fajn. Stejně snadno zvládají roli rozpřáhlých, super dynamických parťáků k moderním sci-fi filmům, jako umí zahrát vaši oblíbenou hudbu. Pokud se snaží The Nines nabídnout středoproudý, snadno vstřebatelný zvuk pro každého, pak právě takhle určitě lifestylově orientované moderní hi-fi může vypadat a jeho majitelé budou mít jistotu intenzivního a zábavného zážitku.

MĚŘENÍ

Měření frekvenční charakteristiky probíhalo ze vzdálenosti 1 m v ose mezi tweeterem a středotónovým měničem a to v uzavřeném semireverberantním prostoru s podlahovou plochou cca 50 metrů čtverečních, standardním zatlumením (basové pasti a absorpčně-difúzní panely Sonitus Acoustics, koberce, velké plochy sedaček, rozlehlá knihovna, podhled vyplněný vatou, záclony a těžké závěsy,...), byť bez rozsáhlých akustických úprav.

Měření lze pokládat za 100% věrohodné v pásmu 200 Hz a výše, v pásmu 10 - 200 Hz je vidět vliv akustiky místnosti. Měřeno bylo pomocí software Clio Pocket a kalibrovaného mikrofonu, reprosoustavy byly umístěny v poslechové pozici patrné z doprovodných fotografií. Měří se v referenční ose při průměrné úrovni akustického tlaku 80 dB / 1 m.

Software neměří anechoickou odezvu, ale frekvenční odpověď s přihlédnutím k zůstatku energie v čase - jde tedy nikoliv o změřený teoretický ideál toho, co reprosoustavy umí, ale o to, jak se reprosoustavy chovaly v konkrétních akustických podmínkách.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m1

Frekvenční odezva - v ose (červená) a pod úhlem 30° (černá)

Na tomto grafu je vidět, že Klipsch naladil The Nines s lehkým cinknutím na horním konci frekvenčního pásma, stejně jako s prvoplánově přidanou energií na 45 Hz, aby zvuk působil přitažlivě úplně okamžitě. Sedlo s největším propadem mezi 1 a 2 kHz by mohlo posloužit jako jistý mírný filtr pro agresivnější nahrávky.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m2

Frekvenční odezva – v ose (červená) a vertikálně pod úhlem 30° pod osou (žlutá) a 30° nad osou tweeteru (zelená)

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m3

Frekvenční odezva – s mřížkou (červená) a bez mřížky (černá)

Přestože mřížka rozhodně zvukovou charakteristiku ovlivňuje, v případě nutnosti jistě bude výsledek dostatečně poslouchatelný a podobný možnému maximu, takže lze mřížky nechat na místě.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m4

Frekvenční odezva – jednotlivé měniče a bassreflex v blízkém poli

Tento graf napovídá o přechodové frekvenci dvoupásmového systému v oblasti kolem 1 200 Hz.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m5

Frekvenční odezva na poslechovém místě (FFT) - levý kanál (červená) a pravý kanál (černá)

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m6

Frekvenční odezva na poslechovém místě (impuls) - levý kanál (červená) a pravý kanál (černá)

Na tomto grafu je vidět, že zvýrazněné vysoké frekvence se s větším odstupem docela korektně srovnají a že bas naopak zůstává poměrně dost výrazný.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m7

Frekvenční odezva na poslechovém místě (impuls) – celý pár

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m8

Frekvenční odezva – rozsah ekvalizace basů

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m9

Frekvenční odezva – rozsah ekvalizace středů

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m10

Frekvenční odezva – rozsah ekvalizace výšek

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m11

Frekvenční odezva – režim Dynamic Bass (černá)

Přestože zapnutí této funkce přinese obrovský převis basové energie, zároveň v plné síle nabídne energii i mezi 20 a 30 Hz – to je impozantní výkon.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m12

Frekvenční odezva – režim Night Mode (černá)

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m13

Celkové harmonické zkreslení (zelená linka)

Celkové zkreslení je neobvykle a chvalitebně nízké v celém akustickém pásmu.

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m14

Zkreslení 2. (žlutá) a 3. (oranžová) harmonickou

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m15

Waterfall

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m16

Impulsní odezva @ 1 m v ose tweeteru

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m17

Step response @ 1 m v ose tweeteru

2023 02 28 TST Klipsch The Nines m18

CSD z výstupu akcelerometru v polovině výšky bočního panelu @ 2,83 V

Jakkoliv ozvučnice reprosoustav celkem logicky rezonují v oblasti pod 50 Hz, celkově není patrný žádný výrazný vlastní rezonanční mód a naopak vystupuje šumové dno akcelerometru, takže skříně jsou vzdor své v zásadě nekomplikované konstrukci dostatečně pevné.

VHODNÁ MÍSTNOST

MALÁ [<-- 20m2] [ ✓] | STŘEDNÍ [--> 20m2 / <-- 40m2] [ ✓ ] | VELKÁ [--> 40m2] [ ✓ ]

Kč 47 990,-

FOTOGALERIE

FOTOGALERIE - APLIKACE

--- --- --- --- ---

KLADY

+ lahůdka pro milovníky velkého – rozměrově i zvukově

+ praktická ovládací aplikace

+ dramatický zvuk pro filmy, který lze profilem překvapivě dobře „srovnat“

+ rozumná cena za tak dynamický kompletní systém

+ libovolná úroveň hlasitosti i pro velké místnosti

+ možnost snadného připojení gramofonu nebo televize

ZÁPORY

- některé detaily nepůsobí tak hodnotně, jak by mohly

- chybí okamžitá informace o tom, jak je nastavená hlasitost či vstup (ale lze si snadno zvyknout na aplikaci)

- chybí streaming

--- --- --- --- ---

DOVOZCE: CPT Praha | www.cptpraha.cz 

Audio Video Show Praha - vstupenky

XAVIAN Medea

Perfect Sound Group

Denon PerL v akci

AV Center

VÝPRODEJ Thrill Audio

Horn Distribution

200 200 audiocenter

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

RP Audio

Unitra

Mareka Audio

TYKON

Dynaudio EMIT

Perlisten reprosoustavy

Gramofony Robert Meyer

HIFI GUIDE

Lab12 | Audiofeel

AudioEgo

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

[1] HLAVNÍ SESTAVA
[2] NEARFIELD SESTAVA
[3] STŘEDNÍ SESTAVA
[4] VINYLOVÁ SESTAVA
[5] MOBILNÍ SESTAVA

ZESILOVAČE:

Norma Revo SC-2 [1] + [4]
Norma Revo PA 160 MR [1] + [4]
Musical Fidelity M8xi [2]
Grandinote Shinai
Cambridge CXA81 [3]

ZDROJE SIGNÁLU:

Métronome DSC [1]
Métronome Le Player 3 [1] + [2]
Bluesound NODE (Gen 4) [2]
EverSolo DMP-A6 [3]
OPPO UDP-205 [1]
Roon [1] + [2]
Apogee Groove [5]
Cambridge CXC [3]
Zidoo Z9X Pro [1] 
Zidoo Z9X [2]
SONY BDP-S1200

REPROSOUSTAVY:

KEF Blade One Meta [1]
Fyne Audio F1-5 [2]
Fischer&Fischer SN-70 [3]
Magnat Monitor Supreme 102

ANALOG:

VPI Scout [4]
+ Jelco SA-250
+ Hana ML
+ VPI ADS
+ HEXMAT Eclipse
+ HEXMAT Molekula
+ IsoAcoustics Gaia III
Grandinote Celio [4]
Rega Atlas MK2
AVID Level 45
HANA EH
DS Audio ST-50

KABELY:

REPRODUKTOROVÉ
Nordost Valhalla 2 (bi-wire jumper) [1]
Nordost Heimdall 2 [1]
Dynamique Audio Horizon 2 [3]
ZenSati Authentica [2]

SIGNÁLOVÉ XLR
KrautWire Super Symetric Gold [1]
Nordost Heimdall 2 [1]
Dynamique Audio Horizon 2 [3]
Nordost Red Dawn
ZenSati Authentica [2]
Cable4 Superblack [3]
TelluriumQ Black
Vincent Premium

SIGNÁLOVÉ RCA
Nordost Heimdall 2 [1]+[4]
Nordost Red Dawn
TelluriumQ Black
KrautWire Guru S
EagleCable Condor Blue
AudioQuest BigSur
AudioQuest Mackenzie
Cardas Clear (sluchátka)
Dynamique Audio Halo 2 (sluchátka) [5]

DIGITÁLNÍ
SOtM dCBL-CAT7u [1] 
SOtM dCBL-CAT7 [1]
SOtM iSO-CAT6 [1]
Nordost Heimdall 2 (HDMI) [1]
Nordost Heimdall 2 (ethernet) [1]
AudioQuest Carbon 48 [1]
Wireworld Platinum Starlight (USB) [2]
Dynamique Audio Horizon 2 (coax) [3]
Dynamique Audio Horizon 2 (USB)
Nordost Blue Heaven (coax)
Nordost Purple Flare (USB) [5]
2x AudioQuest Jitterbug FMJ [1]
AudioQuest Jitterbug [1]
Cardas HighSpeed SB (USB)
KrautWire Guru Digital (coax)
Black Rhodium Sonata (coax)
Monster Cable M1000 (HDMI) [2]
Monster Cable M1000 (optika) [1]

NAPÁJECÍ
Nordost Valhalla 2 [1]
Cardas Clear Beyond XL C19 [1]
VYDA Laboratories Orion [1]
Nordost Heimdall 2 [1]
Dynamique Audio Horizon 2 [3]
IsoTek EVO3 Sequel
IsoTek EVO3 Premier [2]
IsoTek EVO3 Optimum [2]
IsoTek EVO3 Initium
ZenSati Authentica [2]

+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

samostatný přívod a fáze 1x25A [1] 
GigaWatt G-C20A 2P (jistič)
GigaWatt LC-Y EVO (kabel)
GigaWatt G-044 (zásuvky)

IsoTek V5 Sigmas [1]
Norost QSource [1]
IsoTek V5 Titan [2]
IsoTek V5 Polaris [3]
IsoTek EVO3 Corvus [1]
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Focal Clear [2]+[5]
Denon PerL Pro [5]
Koss Porta Pro Wireless
Sennheiser IE 8 [5]
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

SOtM sNH-10G & sCLK-EX [1]
SOtM iSO-CAT6 SE [1]
SOtM iSO-CAT7 [1]
Solid Tech Feet of Silence [1]
Solid Tech IsoBlack [1]
Cardas Multi Blocks [1]
Nordost QKore 6 [1]
Nordost QKore 3 [2]
Nordost Sort Kones [1] + [2]
Nordost Sort Lift [1]
Nordost QPoint [1] + [2]
Nordost Ti Pulsar Points [2]
IsoAcoustics Orea Indigo [2]
IsoAcoustics Gaia I [1]
IsoAcoustics Gaia III [3]
IsoAcoustics Aperta [2]
AudioQuest Fog Lifters [2]
AudioQuest Noise-Stoppers [1] + [2]
stojany Kudos S50 (vyplněné 15 kg písku) +
Soundcare SuperSpikes
akustické prvky Sonitus Acoustic [1] + [2] + [3]
akustické prvky ASI Sugar Cubes [2]
SONOS One SL
65" UHD Philips 65OLED806 [1]
VPI HW16.5

MĚŘENÍ:

Clio Pocket 2.11
Room EQ Wizard
miniDPS UMIK-1
miniDSP H.E.A.R.S.
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor
Xavian Mondiale II

NÁBYTEK:

zakázkový stolek z 5 cm masivu [1]
Norstone Stäbbl [3]
NEO HIGH END Tripod [2]

SPL

Amarock Studio

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

200 200 avs Elfton Elevator - Scan-Speak Ellipticor High-End Audio Studio Roth Audio DiokAudio

Perfect Sound Group

CPT Praha AQ STUDIO Amarock Studio Studio Hifistyl

AV Center High-End Studio Praha

BSS Praha | Cabasse

Sonus faber & McIntosh - nejlepší reprosoustavy a zesilovače

  Studio Špalíček Ostrava - nejlepší hifi studio WDQ | EverSolo & Zidoo & Emotiva & Storm Audio VOIX

Audio Video Show Praha 2025 | výstava hi-fi techniky a domácího kina

Amarock Studio | Vitus - Rockport - Kalista