westminsterLab

"Zažijte hudbu takovou, jaká je", je hezkým (a dle těch co vyzkoušeli výstižným, také na tom pracujeme..) heslem společnosti WestminsterLab,  založené Léta Páně 2007 v Londýně, v současné době sídlící v Hongkongu.

V době svých začátků byla jedním z prvních výrobců, nabízející audio kabely USB - speciálně určené pro přenos zvuku. Od té doby se (krom fantastické originální elektroniky, snad by šlo říct jak vypadá tak zní, viz úvodní obrázek - čistě, elegantně a efektivně - pozn. redakce) zaměřuje dál na výzkum a vývoj s cílem zdokonalit audio připojení, a to jak digitální, tak analogové. Od té doby (2007) byla vyvinuta řada převratných technologií; například VariTwist, jedinečná kombinace slitiny a povlaku ("S neuspokojivými výsledky obvyklých vodivých materiálů, jako je měď a stříbro, jsme  vyvinuli náš vlastní formulovaný vodič, což je povrchově leštěná slitina s pevným jádrem, jejímž cílem je, aby nebyly žádné materiálové zvukové podpisy a poskytovaly jasnější a čistší zvuk. Vari-Twist, zkroutí signálový pár do našeho formulovaného proměnlivého úhlu v celém kabelu. Kapacita kabelu se neustále mění, aby se minimalizovala rezonance s konkrétní frekvencí, ale rušení a magnetické pole jsou stále minimalizovány. Naší poslední volbou za absolutním řešením je nákladný kryt z uhlíkových vláken pro stínění, kterýé nebude ovlivňováno žádným magnetickým polem a zcela odmítá rušení. Při použití ve spojení s technologií Vari-Twist posouvá již tak nejmodernější kabel na zcela novou úroveň.", říká WesminsterLab) - a všechny tyto klíčové technologie zakotvují přítomnost a ambice WestminsterLab v oboru.

Po mnoha letech vývoje byl na výstavě HighEnd München v roce 2016 představen nesmírně ambiciózní výkonový zesilovač UNUM. WestminsterLab UNUM ohromil průmysl svým jedinečným přístupem k designu, konstrukci, řemeslnému zpracování a především způsobu interpretace hudby. Poptávka po cenově dostupnějším modelu a vyladěném předzesilovači byla uspokojena o 3 roky později, když byl vydány modely Rei a v roce 2020 Quest Combo.

Cesta k dokonalému požitku z hudby
Naším hlavním posláním je ukázat všem milovníkům hudby, co to hudba skutečně je, a vést je na cestě k jejich jedinečné hudbě. Definice toho, co je to hudba nebo hudební zážitek, je pro každého jiná. Každý má na hudbu svůj vlastní osobní pohled a prožitek. Cesty k hudbě nemusí být pro každého stejné. My jsme pouze průvodci na cestě k hudbě, kteří destilují každý detail, uhlazují nerovnosti a odstraňují překážky z cesty. Naším společným cílem je, aby si každý našel svou vlastní cestu a definici hudby, aby si uvědomil vztah mezi hudbou a sebou samým. Jako průkopníci na cestě k hudbě může každý jít v našich stopách a pokračovat v objevování a prožívání toho, co je hudba ve své nejčistší podobě.

Hudba nemá žádný definitivní závěr. Nabízíme vám ty nejlepší prvky, komponenty a schémata a organizujeme je do nejlepších možných produktů. Čas od času přezkoumáme náš myšlenkový proces, abychom zjistili, zda jsou naše myšlenky a realizace na správné cestě. Naše cesta je zkoumáním, snahou, neustálým procesem. Čím více toho víme, tím dále se chceme a můžeme dostat.

Technologie, design a řemeslné zpracování
Jedinečný firemní cíl spočívající ve spojení struktury a kombinace dovedností (od architekta po filozofa) umožňuje členům WestminsterLab velmi úzkou spolupráci. Výsledkem jsou produkty, které vynikají v mnoha dimenzích.

K vyrovnání všech mechanických a elektronických vibrací bylo hojně využito počítačových simulací. Stejně tak k optimalizaci proudění vzduchu a řízení tranzistorů a dalších klíčových komponent. Na druhé straně byly stovky a tisíce hodin stráveny poslechovými testy, které měly nasměrovat a potvrdit směr vývoje.

Důraz na řemeslné zpracování byl vždy patrný, a to již od prvního USB kabelu. Snažíme se, aby se do procesu nezapojovaly stroje a automatizace. A je to právě tato vytrvalost, která umožnila některé technologie a řemeslné zpracování vůbec realizovat - například technologii VariTwist. Je to nesmírně časově náročný proces; vše leštíme, izolujeme, plášťujeme, pájíme a montujeme ručně. Jsme přesvědčeni, že jedině tak lze z naší konstrukce získat tu nejlepší kvalitu, a rozhodně to našim výrobkům dodává další vrstvu.

Tato jedinečná kombinace vědy, řemeslné zručnosti a inženýrství sahá od naší interpretace hudby až po tvorbu, vývoj a výrobu výrobku a je středobodem a hlavní hodnotou společnosti WestminsterLab." TAK TO BYL zajímavý VÝROBCE sám o sobě, a teď my o něm - když má tu novinku PHONO PŘEDZESILOVAČ WestminsterLab Monologue, když oni sami k němu:

westminsterLab Monologue

Signál z přenosky, ať už se jedná o MC (Moving Coil), MM (Moving Magnet) nebo dokonce nové optické DS Audio, je neuvěřitelně jemný. V důsledku toho vyžaduje zvláštní péči a pozornost, aby byla zachována jeho hudební integrita. Uvědomujíce si tuto skutečnost, vyvinuli jsme pro Monologue zcela novou filozofii konstrukce. Náš přístup zahrnuje vše od návrhu napájecího zdroje a výběru pasivních a aktivních komponentů až po celkovou architekturu přístroje.

karty pro Monologue

karty pro Monologue

U typických pasivních komponentů pro zpracování signálu dochází k měřitelným ztrátám, když jimi prochází hudební signál. Tato ztráta je však obvykle zanedbatelná, protože signál je velký a proud vysoký, takže nepatrná ztráta je zanedbatelná. Pokud však jde o vinyl, je situace zcela odlišná. Abychom tento jedinečný problém vyřešili, intenzivně jsme spolupracovali se specializovanými výrobci na vývoji pasivního kondenzátoru pro zpracování signálu, který vykazuje zanedbatelnou ztrátu i při těch nejmenších signálech. Výsledkem je bezprecedentní úroveň bezprostřednosti signálu a velmi nízké zkreslení. Díky naší pečlivé pozornosti věnované detailům a inovativním konstrukčním rozhodnutím nastavuje Monologue nový standard v oblasti zachování jemností a nuancí vaší hudby. Ať už používáte stylus MC, MM nebo DS Audio, můžete se spolehnout, že Monologue bude věrně reprodukovat vaše vinylové nahrávky s výjimečnou čistotou a přesností.

westminsterLab Monologue

NEJČISTŠÍ Z ČISTÝCH
Průmyslový a elektronický design modelu Monologue odráží tradici společnosti WestminsterLab a omezuje zbytečné funkce a ozdoby na minimum, aby poskytl co nejčistší hudební a uživatelský zážitek. Nejsou zde žádné barevné displeje, otočné přepínače ani jiné rušivé prvky. Záměrně jsme snížili složitost, abychom ochránili jemný signál z vaší oblíbené vinylové desky.

Vše je o "power"
Uvnitř konstrukce modelu Monologue najdete pečlivě navržený a přizpůsobený systém napájení. Na zakázku vyrobený 260wattový transformátor s O-jádrem zajišťuje robustní a stabilní napájení jednotky. Tyto transformátory jsou speciálně přizpůsobeny pro Monologue, přičemž si vypůjčují architekturu z našeho modelu Quest a dále ji optimalizují pro použití v Monologue. Při této optimalizaci jsme se zaměřili především na dosažení co nejnižší úrovně šumu, která umožní přístroji Monologue odhalit nejhlubší nuance a složitosti vaší hudby. Pro zajištění výjimečného výkonu obsahuje Monologue působivou řadu napájecích zdrojů. Díky šesti samostatným lištám regulátorů a konstrukci s duálním mono výstupem dosahuje jednotka pozoruhodné separace kanálů. Symetrická konstrukce dual-mono výstupu dále zvyšuje výkonnost modelu Monologue tím, že na výstupních stupních zachovává úplné oddělení levého a pravého kanálu.

Tato výjimečná konstrukce zajišťuje nejen přesnou reprodukci zvuku, ale přispívá také k pohlcující trojrozměrné zvukové scéně, která přesahuje hranice poslechové místnosti. Vytváří tak podmanivý a realistický zvukový zážitek, který vás vtáhne do hudby a vytvoří pocit hloubky a rozměrnosti. Díky působivé konfiguraci napájecího zdroje, pozoruhodnému oddělení kanálů a symetrickému duálnímu mono výstupu nastavuje Monologue nový standard výkonu a věrnosti zvuku. Výsledkem je zvukový zážitek, který věrně zachycuje nuance původní nahrávky a prezentuje je podmanivým a poutavým způsobem. 

westminsterLab q

westminsterLab Quest

Výše 2x řídící zesilovač QUEST, níže 2x koncový monoblok REI

westminsterLab REI

westminsterLab REI 

Ještě pár slov ze zázemí výrobce: "Jsme ve světě vinylů úplnými nováčky a už několik let se usilovně snažíme najít vlastní přístup k reprodukci vinylů. Po technické stránce má karta (pro optickou přenosku) DS Audio vlastní signálové obvody a také napájení ve srovnání s referenčním designem DS a samozřejmě jsme také použili vlastní kondenzátor v signálové cestě karty DS.

Monologue je v jistém smyslu jen na zakázku vyrobený dvojitý monofonní napájecí zdroj a výstupní vyrovnávací paměť pro modul Quest-Phono, jen napájecí zdroj zabírá více než polovinu plochy ( celkem 7 sad napájecích zdrojů ). Vynaložili jsme velké úsilí na stínění různých částí uvnitř jednotky a dokonce máme v šasi jednotky samostatný tunel pro kompletní izolaci vysokonapěťového střídavého vstupu.

Stávající zákazníci s předzesilovačem Quest mohou přenést svou stávající gramofonovou kartu a nainstalovat ji do šasi přístroje Monologue jako upgrade ( ano, je to velmi velký upgrade ).

Naši myšlenku a přístup k přehrávání hudby jsme přenesli do Monologu a sad jednotlivých karet. Náš přístup k eq DS je velmi odlišný od referenčního návrhu samotného DS Audio, od napájení LED, zesilovací stupeň je vše jiné. A samozřejmě jsme do karty DS vložili i náš tajný kondenzátor.

Moje oblíbená karta bude definitivně specializovaná MONO MC/MM gramofonová karta, která má pouze jeden vstup. Je navržena speciálně pro puristy. Trváme na použití pouze jedné sady vstupů, signál pak po RIAA zdvojíme a převedeme na plně symetrický signál pro výstup. Rozložení desky je jiné a hlavně výběr některých komponentů je trochu jiný, aby reflektoval odlišný "tón" těchto vintage nahrávek.

Co se týče různých křivek, koupili jsme poměrně dost starých monofonních desek a zjistili jsme, že rozdíly mezi různými křivkami nejsou tak významné, a rozhodli jsme se je vyřadit ( je velmi těžké nedegradovat muzikálnost, když máte spoustu přepínačů a relé u obvodů RIAA )."

westminsterLab Monologue

SPECIFIKACE WestminsterLab Monologue
Zkreslení: <0,0001 % při 1 kHz
Poměr signálu k šumu: >120 dB, nevážený
Vstup: 1 volitelný modul
Frekvenční odezva: 2 Hz až 100 kHz, 0,1 dB
Výstupy: 1 sada symetrických výstupů XLR
Výstupní napětí: až 12 Vrms
Oddělení kanálů: >110 dB
Rozměry: 232 x 110 x 392 mm
Hmotnost: 12 Kg

westminsterLab Monologue

Doporučená cena komponentů WestminsterLab:
Monologue - 13.000 USD (bez daně)
Quest (předzesilovač, lze použít i v mono režimu - 2ks) - od 629.990 Kč/1 ks (extra stínění z uhlíkových vláken +63.990 Kč)
Rei (monobloky v třídě A) - od 844.990 Kč

westminsterLab

Seznamte se s rodinou (citujeme výrobce:)
S modelem Monologue je naše rodina kompletní (viz úvodní obrázek a závěrečný ceník - kromě široké nabídky kabeláže). Postarali jsme se o veškerou analogovou elektroniku ve vašich systémech a všechna propojení mezi nimi. Stačí se pohodlně usadit, relaxovat a znovu objevit svou hudbu. Zažijte hudbu takovou, jaká je..

Add a comment

E.A.T.

Titulek prozrazuje významy původního hebrejského jména Josefína, Josephine, Giuseppine, Joséphine, Joss a (německy) Josefine - a o té to dnes je. Tedy o Josefine Lichtenegger - generální ředitelce E.A.T. E.A.T. Prelude - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení výrobci gramofonů a (nejen) phono předzesilovačů - firmy aktuálně včleněné do obřího rodinného IAD GmbH, do jehož (německo - rakouského) distribučního impéria patří značky jako mj. Notová duše v Evropě a (třeba?) i v ČR - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení ale i QUAD, audiolab, Castle, BC acoustique, LEAK, LUMIN, LUXMAN, Mission, Westminster Lab, Wharferdale či Wilson Benesch nebo Silent Angel - na koho jsme zapomnělli tomu se omlouváme, určitě to napravíme při nějaké příští  akvizici HiFi obříka IAD GmbH, sídlícího v Koisenbroichu nedaleko belgických a nizozemských hranic. (v tiskové zprávě je ale o ČR a Praze a nejen v ní viz video - pozn. redakce)

Přetiskujeme zprávu společnosti European Audio Team:

E.A.T.

European Audio Team (E.A.T.) je nyní IAD

Společnost IAD GmbH rozšiřuje svůj exkluzivní katalog značek. Gramofony EAT se díky svému průkopnickému designu a masivním gramofonovým deskám zapsaly do srdcí mnoha milovníků hudby. U gramofonových předzesilovačů přísahá EAT na použití vakuových elektronek vlastní výroby v souladu s filozofií "Handmade in Europe".
Jozefina Lichtenegger ve funkci generální ředitelky společnosti EAT přináší do vývoje produktů nejen rozsáhlé zkušenosti, ale také vášeň pro vynikající zvuk a uměleckou kreativitu. Během své působivé kariéry se tato vizionářská zakladatelka etablovala jako fascinující průkopnice v náročné oblasti špičkových gramofonů. Lichtenegger, pro kterou je charakteristická fascinace detailem a hlubší porozumění harmonickým zvukům, převzala v roce 2006 výrobní závod na elektronky 300B a KT88 a přestěhovala jej do nového sídla nedaleko Prahy. První tah štětcem k založení European Audio Team. Jozefina Lichteneggerová nejen oživila historickou výrobu elektronek, ale svým designem a neúnavnou snahou o audiofilní dokonalost, která oslovuje a hluboce se dotýká duší posluchačů, nadále formuje toto odvětví.
Promyšlený do nejmenšího detailu a absolutní výrobní kvalita: to je to, co EAT představuje i u nováčkovského modelu v klavírním lakovaném šatu: EAT Prelude. Kromě pokročilých technologií, které se používají i u dražších modelů, je štíhlý gramofon Prelude vybaven na tuto cenovou kategorii velmi propracovaným raménkem včetně vložky Ortofon Red MM. Korunní klenot rodiny gramofonů EAT, model Fortissimo, nabízí absolutní stabilitu a bezkonkurenční dynamiku. Senzační design gramofonu Fortissimo z něj dělá působivou dominantu obývacího pokoje. Kromě elegantní černé barvy je gramofon k dispozici také v elegantním provedení Makassar a dokonce s koženým krytem.

E.A.T.

E.A.T.
EAT slaví velké úspěchy nejen se svými působivými gramofony, ale také s gramofonovými předzesilovači. E-Glo, čistě lampová konstrukce bez tranzistorů v signálové cestě, využívá klasické elektronky jako ECC83 a ECC88. Souhra elektronek a vazebních kondenzátorů Mundorf přináší bezkonkurenční dynamiku a lehkost, s níž zvuky nakonec tančí z reproduktorů. (plus ještě pár ukázek výrobků European Audio Team

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

E.A.T.

Náš názor: Pokud si na E.A.T. gramofonu, nejlépe s externím napájecím zdrojem E.A.T. (s duálním výstupem, pro gramofon i phono pre) a s raménkem E.A.T., na něm přenoskou E.A.T., přes E.A.T. phono předzesilovač, 180g LP otáčející se rychlostí 45 RPM, zatíženo E.A.T. stabilizátorem, signál zesilovaný integrovaným  E.A.T. pustíte třeba 

či

a budete přitom myslet  třeba na (ano to je  Josefina L., Owner & CEO, European Audio Team) co chcete..

Josefina Lichgtenegger

..problém v tom nevidíme, příjemný poslech čehokoliv s logem E.A.T.

E.A.T.

Add a comment

Kef LSX II LT

1. Bylo: KEF LSX - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
2. Je: https://www.hifi-voice.com/testy-a-recenze/reprosoustavy-regalove/4142-kef-lsx-ii
3. Bude: KEF LSX II LT  (č. 2 nadále zůstává v nabídce)

KEF LSX II po dietě, aneb (prý) 99% zvuku který znáte (jen levněji):

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Volitelný "intereproduktorový" (USB-C) kabel KEF C-Link o délce 8 mm: 59€

Kef LSX II LT

Kef LSX II LT

Doporučená cena: 899/999/999 GBP/USD/EUR

Kef LSX II LT

Add a comment

semmaa Audio Reality One

Tentokrát titulek není žádná ironie, nadsázka či jen "vzdálená souvislost" - opravdu se potkali (ne u Kolína, ale doma v Nizozemském království - na Hi-Fi výstavě) dva fandové. Prostě takhle nějak - viz foto níže - kdo poznává kde kdy to je získává.. dobrý pocit že tam byl a stále mu funguje paměť (pardon tohle je "vliv" Oty Klempíře - Garage, J.A.R., jako kulisa běží jeho pořad Bee Gees a ti druzí. Sedmé nebe s Otou Klempířem | Vltava mj. o nejlepší funky skladbě )

Audio video show Praha 2019

Přesně takhle (foto Audio Video Show Praha 2019) se potkali na výstavě dva fandové Hi-Fi, audiofilové Sem (Hendriks) a Maarten (Plug),  slovo dalo slovo, rok se s rokem sešel (a ještě chvilku) a vy se na úvodním obrázku a všech níže díváte na první produkt firmy SEMMAA Audio - 3 pásmové REALITY ONE

semmaa Audio Reality One

Sam a Marteen o svém benjamínkovi: "Kde se vzal název REALITY ONE? Název jsme vymysleli, protože věříme, že reprodukce zvuku by měla znít co nejreálněji. Nechceme slyšet reproduktory, chceme zvuk zažít."Konstrukce REALITY ONE se skládá ze 4 různých samostatných prvků, aby byla reprodukce zvuku co nejvíce oddělena od reproduktorů. To vytváří exkluzivní detailní prostorovou a konkrétní reprodukci."

semmaa Audio Reality One

Pro REALITY ONE byla zvolena samostatná třípásmová výhybka, aby bylo možné složit správný zvuk pomocí reproduktorových kabelů od crossoveru k reproduktorům, což činí REALITY ONE jedinečným. Ve výhybce jsou použity vysoce kvalitní kondenzátory, aby byl reprodukován maximálně realistický zvuk. V jeho horní části se nachází dotykový stmívač. pro nastavení správné intenzity světla pro ambilight.

semmaa Audio Reality One

Ozvučnice reprosoustav REALITY ONE "MID & HIGH" se skládají ze 2 samostatných reproduktorových skříní, separátně pro střední a vysoké frekvence. Tyto 2 samostatné ozvučnice lze nezávisle na sobě nasměrovat a (z)měnit tak směr zvuku.
Ozvučnice REALITY ONE "LOW"  používá konstrukci TQWP (Tapered Quarter Wave Pipe), díky níž jsou basové frekvence velmi pevné, což výrazně přispívá k celkové reprodukci zvuku.

semmaa Audio Reality One

SPECIFIKACE
Systém: 3pásmový
Low = TQWP (Tapered Quarter Wave Tube - zjednodušeně "trochu jiný" transmission line)
Mid / High = Closed
Frekvenční rozsah: 16 Hz - 40 kHz
Citlivost: 87 dB
Jmenovitá impedance: 6Ω
Minimální impedance: 2Ω
Doporučený výkon: >80W <400W
Rozměry (3 moduly + filtr):
Vysokotónový - 200 × 280 × 470 mm
Střední pásmo - 280 × 280 × 470 mm
Basová sekce -  940 × 280 × 470 mm
Filtr - 285 × 325 × 475 mm
Hmotnost filtru: 14,5 kg
Hmotnost reprosoustav: 87 kg
K modelu REALITY ONE jsou dodávány ručně vyráběné reproduktorové kabely od filtru k modulům High, Mid, Low

semmaa Audio Reality One

Doporučená cena: zatím nebyla oznámena

Add a comment

Thomas Mayer Compactron

V titulku vypadla taková drobnost - D/A převodník s elektronkami světu původně představenými v roce 1961. Firmu Thomas Mayer stojí za to (kompletně) představit, kdybychom měli asi tak týden volna - rádi bychom probrali veškeré jejich výrobky. Zvolíme stručnou verzi - představte si jakoukoli elektronku a jakékoliv zapojení zesilovače - tak to má Thomas Mayer v nabídce (nebo alespoň v době minulé měl). Nové (plánované) 3 modely připravovaných D/A převodníků (typický Thomasův přístup - neteoretizuje "co by", postaví všechny variace - vy si vyberte co vám lépe zní) postavených na vakuových trubicích (původní návrh General Electric z roku 1961 - hojně vyráběny v Japonsku) Compactron (obr. níže) jsou jiné v tom, že obsahují více elektrodových struktur v jedné trubici (zvládají v jedné skleněnokovové trubici kombinovat funkci diody, triody i pentody).

Compactron

Tak kdo co je autorem novinky na úvodním obrázku: "Od té doby, co si vzpomínám, mě baví hudba a technologie reprodukce hudby. Po studiu informatiky a elektroniky jsem strávil asi 20 let v mikroelektronickém a osvětlovacím průmyslu, ale mou skutečnou vášní byla vždy stavba a úprava vlastních zvukových zařízení. Můj zájem o elektronkovou zesilovací techniku vzplanul v 80. letech a já jsem začal vyvíjet a stavět vlastní elektronkové zesilovače a předzesilovače. To bylo asi před 25 lety. To, co zůstalo po mnoho let jako zájmová činnost, se založením společnosti VinylSavor v roce 2008 změnilo v mou profesi.

Přestože mé vzdělání je v oblasti digitální elektroniky, mým oblíbeným zdrojem hudby je analog. To se odráží i v názvu společnosti, kde "Vinyl" znamená vinylové desky a "Savor" od slovesa "to savor", což je synonymum pro "vychutnávat si".

Když jsem stál před rozhodnutím, jak označit své zesilovače, jeden můj velmi moudrý přítel mi řekl, že bych měl použít své jméno, a ne VinylSavor. Nepřemýšlel jsem o tom, protože moje jméno je v Německu velmi běžné, takový  John Smith. Bylo to však naprosto správné rozhodnutí, protože nejenže všechny výrobky sám vyrábím a testuji, ale odráží to také mou filozofii stát za výrobkem se svým jménem.

V roce 2013 jsem se dostal do kontaktu se společností ELROG Elektronenröhren GmbH & Co KG, výrobcem elektronek, který právě začal vyvíjet a vyrábět audio lampy. Protože tyto německy vyráběné elektronky kvalitou zvuku dokonce předčily elektronky NOS, začal jsem používat jejich 211 a 845a distribuovat jejich elektronky po celém světě. Když ELROGu v roce 2016 hrozil bankrot, bylo pro mě přirozeným rozhodnutím zachránit know-how a výrobní stroje. To vedlo k založení mé druhé společnosti Deutsche Elektronenröhren Manufaktur GmbH, která pokračuje ve výrobě audioelektronických elektronek pod značkou ELROG."

Thomas Mayer DAC

Kdo je tvůrce uzavíráme, nyní trochu o pár jeho výrobcích, konkrétně 3 variantách digitálně analogového převodníku - za 19.500€, za 29.000€ verze se stříbrnými výstupními transformátory; a vrchol nabídky Silver Differential Digital-to-Analog Converter (DAC):

24bitový R2R diskrétní obvod složený z rezistorů
Přehrávání PCM až do 784 kHz
Koaxiální (SPDIF) a USB vstupy
Bez převzorkování, hlavní hodiny s velmi nízkým jitterem
Diferenciální výstupní stupeň DHT (10Y nebo 801A)
Oddělené napájení pro digitální a analogové zdroje
Velmi nízká výstupní impedance (< 200Ohm)
Výstupní úroveň 1V
Stříbrné výstupní transformátory a deskové tlumivky
Doporučená cena: 87.500€

Thomas Mayer 46 push pull

Tato krása výše jsou monobloky 46 Push Pull Mono Power Amplifiers full silver a drtivých 3,5 Watt na kanál - za 90.000€. Níže 211 Single Ended Mono Power Amplifiers přibylo komponentů, přibylo výkonu - na plných 20 Watt na kanál, přibylo ceny - na 145.000€ (ne není to nejdratší produkt značky).

thomas mayer 211

Thomas Mayer Compactron

Ale už k naší novince, viz obrázek nad textem, slovy tvůrce jde o zmenšenou/zkoncentrovanou verzi (viz níže) na elektronkách Elrog TM801A (ještě níže)

Thomas Mayer DAC

Thomas Mayer DAC

Thomas Mayer DAC

Elrog

A už jsme zas u Compatron (to oranžové je ale CompactronPhono) - ostatní verze D/A Compatron, budou bez ovládání hlasitosti 

Compactron phono

Thomas Mayer Compactron

Thomas Mayer Compactron

Compatron má výstupy spojené s transformátorem a ovládáním hlasitosti. Má nízkou výstupní impedanci, může přímo řídit dlouhá propojení a výkonové zesilovače. Kromě výstupu s regulací hlasitosti je zde také výstup s pevnou úrovní. Oba mají RCA a XLR konektory. Vstupní signál lze vybrat z připojení USB nebo dvou samostatných koaxiálních vstupů. Ostatní připravované verze budou bez ovládání hlasitosti. Jeden se symetrickými výstupy spojenými s transformátorem a druhý s jednoduchými výstupy RCA. Všechny verze sdílejí stejný formát platformy: 434 x 434 mm, výška 100 mm (plus nohy). Společné mezi všemi verzemi je také použití elektronkových usměrňovačů a filtrovaných zdrojů na vstupu tlumivky (také pro digitální sekci).

Thomas Mayer Compactron

Thomas Mayer Compactron

Thomas Mayer Compactron

Pro dnes se rozlučme pohledem na VOLUME CONTROL v zadní straně čelní desky a dodatkem že cena má být na poměry značky doslova low-endová - asi 5.000 €

new tube Thomas Mayer

Tak ještě chvilku, v době hotového článku Thomas na svém blogu představil prototyp(y) nové "Elektronenröhre" a přidál pár fotografií, zde jsou

new tube Thomas Mayer

new tube Thomas Mayer

new tube Thomas Mayer

new tube Thomas Mayer

Add a comment

Audio Video Show Praha - vstupenky

XAVIAN Medea

Perfect Sound Group

Denon PerL v akci

AV Center

VÝPRODEJ Thrill Audio

Horn Distribution

200 200 audiocenter

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

RP Audio

Unitra

Mareka Audio

TYKON

Dynaudio EMIT

Perlisten reprosoustavy

Gramofony Robert Meyer

HIFI GUIDE

Lab12 | Audiofeel

AudioEgo

SPL

Amarock Studio

Your browser doesn't support JavaScript or you have disabled JavaScript.

Malá překvapení každodenního audiofila

Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.

Číst dál...

200 200 avs Elfton Elevator - Scan-Speak Ellipticor High-End Audio Studio Roth Audio DiokAudio

Perfect Sound Group

CPT Praha AQ STUDIO Amarock Studio Studio Hifistyl

AV Center High-End Studio Praha

BSS Praha | Cabasse

Sonus faber & McIntosh - nejlepší reprosoustavy a zesilovače

  Studio Špalíček Ostrava - nejlepší hifi studio WDQ | EverSolo & Zidoo & Emotiva & Storm Audio VOIX

Audio Video Show Praha 2025 | výstava hi-fi techniky a domácího kina

Amarock Studio | Vitus - Rockport - Kalista