- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti Thrill Audio:
Společnost Thrill Audio, dovozce nekompromisních audiofilských značek jako je Brinkmann Audio, Vimberg nebo TIDAL a dalších, otevírá novou poslechovou místnost na adrese v ulici Nad Strouhou v Ostravě - Proskovicích.
Po domluvě je možné prostor navštívit a poslechnout si špičkové sestavy v dostupnějších i nekompromisních kategoriích. Ochutnejte zvuk zmíněných legendárních výrobců, kabely RiCable, skvělou kompaktní elektroniku NuPrime a další. Vše ve skvělé akustice, podpořené aktivními basovými pastmi PSI Audio.
Vyberte si svůj ultimativní systém nebo přijďte získat unikátní poslechové zkušenosti, v Thrill Audio se na vás těší!
https://www.hifi-voice.com/vsimli-jsme-si?type=ftp:/evosoluzioni:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript./envi.php''&start=235#sigProIdce0a8c5f5a
- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Vyšlo (27.6.) 1974 / vychází 2024 (26.7.)
Dnes o hudbě (výše) a kde se bere (níže)
Rádi posuzujeme jak hraje ten který komponent, či celý reprodukční systém. Děláme to pomocí hudby. Trochu zvláštní je, že většina z nás neví jak který nástroj hraje a občas ani jak ten od tohohle zvuku vlastně vypadá. Tak dnes trochu o tom...
ČTĚTE DÁLE, JE TOHO MNOHO a MNOHO! ↓
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Jedna z nejznáměších legend dánského (nejen designového) Hi-Fi je B&O Beosystem 9000 - tak ten se znovuzrodí - v 200 kusech (s přídomkem: c)
ČTĚTE DÁLE, JE TOHO MNOHO! ↓
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti AQ:
Společnost AC Records založil a vlastní Adam Czerwiński. Díky němu se můžeme těšit z poslechu vynikající analogové produkce špičkových polských i zahraničních jazzových mistrů.
Adam Czerwiński je všestranný bubeník, skladatel, aranžér a hudební producent. Během své kariéry se podílel na nahrávání více než 120 alb jako sideman a 13 jako leader.
Spolupracoval (mimo jiné) s Jarosławem Śmietanou, Zbigniewem Namysłowskim, Krzesimirem Dębskim. Hrál a nahrával s Johnem Abercrombiem, Garrym Bartzem, Eddiem Hendersonem, Larrym Goldingsem, Johnem Scofieldem - abychom jmenovali alespoň některé. Aktivní koncertní hráč, který hrál ve všech nejlepších koncertních sálech světa s hudebníky jako Nigel Kennedy, Robert Plant či Eric Clapton.
Číslované limitované edice
Alba AC Records jsou k dispozici v běžné distribuci i pro členy ACR Vinyl Clubu. Na jeho členy čekají vždy nějaké speciální nabídky.
Všechny desky jsou číslované a dostupné ve dvou edicích s kontrolovaným množstvím
Limitované LP - 200 ks na barevném nebo průhledném vinylu,
Standardní LP - 400 ks na černém těžkém vinylu (180 g).
10 prvních čísel z každého alba zůstává k dispozici výhradně AC Records.
Nejvyšší kvalita od A do Z
V AC Records věnují veškerou pozornost a úsilí realizaci nahrávek nejvyšší kvality s nejlepším dostupným vybavením a celému procesu výroby všech desek. Nedělají žádné kompromisy. Pravidelně spolupracují s Abbey Road Studios, kde probíhá analogový mastering a řezání vinylů pro další lisování.
Příklady skvělých nahrávek
Každé další album vydané v rámci AC Records je novým audiofilským zážitkem. Tentokrát si Adam Czerwiński pozval do studia mimořádné hudebníky, aby představili skladby různých hudebních stylů. Společné mají dokonalé zpracování a plně analogový zvuk propracovaný v každém detailu. Abum FOUR FACES je mimořádným produktem pro opravdové milovníky analogu a puritánské fanoušky špičkového zvuku.
Aby plně odrážel bohatost analogového zvuku, byl celý materiál umístěn na dva disky s rychlostí přehrávání 45 otáček za minutu, což přináší ještě lepší dynamiku a více fascinujících detailů. A příchutí je dost, jak v instrumentální, tak aranžérské vrstvě. Záznam byl nahrán v březnu 2021 v Custom 34 Studiu v Gdaňsku. Analogový mastering zpracoval Sean Magee v Abbey Road Stodios.
Limitovaná edice 600 kusů číslovaných kopií, z toho 400 na černém 180g vinylu a 200 v limitované verzi na barevném modrém 180g vinylu. 10 kusů zůstává k výhradní dispozici AC Records.
Záznamové zařízení - konzole Neve Custom Series. 1073 předzesilovače, UA 1176, kompresory UA LA2A, mikrofony Neumann U67 i Telefunken U47, Elam 251 HUM Audio RS-2. 24-stopý magnetofon Studer A 827. Páska QUANTEGY GP9. Master na Pultec EQ a Shadow Hills Mastering kompresoru.
Existují alba, která se stávají milníky nejen kvůli skvělému obsahu, který je zaznamenán, ale také kvůli jedinečným okolnostem kolem jejich nahrávání a vydání. Poslední živá nahrávka geniálního klavíristy Wojciecha Karolaka má právě tyto ambice. Wojciech Karolak, který v té době již jen zřídka koncertoval, se nechal přesvědčit Adamem Czerwińskim, aby v den svých 80. narozenin vystoupil na pódiu Radia Gdańsk. Osudem se stalo, že se jedná o poslední koncert hammondského virtuosa vydaný na nosiči. Karolak zemřel 23. června 2021 ve věku 82 let, necelé dva roky po nahrání tohoto materiálu. Připomeňme, že Karolak hrával s nejlepšími polskými jazzmany, jako jsou: Jan Ptaszyn Wróblewski, Krzysztof Komeda, Andrzej Kurylewicz, Jerzy Matuszkiewicz, Andrzej Dąbrowski, Tomasz Szukalski, Jarosław Śmietana, Janusz Muniak a C Zerwiński.
Oslavec spolu s dalšími špičkovými polskými jazzmany Adamem Czerwińskim (bicí a produkce), Marcinem Wądołowskim (kytara), Tomkem Grzegorskim a Przemkem Dyakowskim (tenor saxofon) 28 května. 2019 živě nahráli nezapomenutelný koncert ve studiu Janusze Hajduna s rozlohou 118 m2. Na záznamu najdete originální interpretace standardů světových jazzových ikon (mj. „Doxy“ od Sonnyho Rollinse nebo „In a sentimental mood“ od Dukea Ellingtona), prokládané autorskými skladbami samotných hudebníků. Atmosféra záznamu, fenomenální výkony hudebníků a špičková kvalita záznamu po zvukové stránce, činí z této nahrávky vydané v limitované číslované edici sběratelský šperk a představuje zároveň jedno z nejlepších vinylových alb posledních let.
Záznam koncertu vyšel na 180g LP ve dvou verzích - limitované na průhledném vinylu a standardním na černém vinylu celkem v počtu 700 kusů.
Album In a Sentimental Mood předních jazzmanů Wojtka Karolaka a Adama Czerwińského je jednou z nejlepších vinylových desek posledních let, a to jak po hudební, tak po zvukové stránce. Limitovaná edice 350 kusů na 180 g AAA černém vinylu.
Přestože jsou tito dva lidé předními muži alba, spolupracovali na nahrávce i s dalšími fantastickými hudebníky: Tomaszem Grzegorskim (tenorsaxofon), Robertem Majewskim (flétna) a Marcinem Wądołowskim (elektrická kytara).
Na albu je osm skladeb, včetně skladeb obou hudebníků, ale také jazzových evergreenů, např. Duke Ellingtona, Slide Hamptona nebo Sonny Rollinse. Poslední skladbou na albu je instrumentální verze standardu Jeremiho Przybory a Jerzyho Wasowského s názvem Już czas na sen (Dobranoc).
In a Sentimental Mood je mimořádné album. Za prvé, 100 % materiálu bylo natočeno na jeden záběr. Za druhé, bylo to nahráno a smícháno 100 % analogově. Za třetí, finální mastering byl proveden v Abbey Road Studios spolu s řezáním měděného master disku technologií DMM. Je to první album vydané v rámci AC Records Vinyl Clubu, které je pod patronací našeho časopisu.
Album bylo nahráno živě ve studiu Custom 34 přímo na 24-stopý magnetofon Studer pomocí analogu nejvyšší kvality a digitálně pomocí Pro Tools. In a Sentimental Mood je tak první album, které A. Czerwińský nahrál kompletně analogově, od začátku do konce, počínaje lampovými mikrofony, přes analogový mix, konče analogovým magnetofonem.
Kompletní nabídku audiofilských záznamů prvotřídní kvality zakoupíte na https://www.aq.cz/lp-desky-c951/ac-records/
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: redakce Hi-Fi Voice
- Kategorie: Všimli jsme si
Vítá vás 40 let zkušeností v audiotechnice, aneb CanEVER AUDIO® jenž sídlí v Benátské laguně (Laguna di Venezia), firma kterou založil Mario Canever (pachatel všeho na obr. výše níže - sám na posledním foto materiálu) s ambiciózním cílem znovu vytvořit všechny emoce živé hudby doma. Jejich novinkou je CanEVER Malibran - stereo výkonový zesilovač hybridní třídy, výkonový stupeň tvořený pouze 2 výkonovými MOSFETy v Push-Pull - se 100 kHz výstupním tranformátorem s modulací podobnou DSD pro minimalizaci EMI - stejná filozofiie jako model (firemní klasika - obr. pod odstavcem 22.500€) CanEVER LaScala u dvojčinného zapojení - anglicky Push-Pull - pracují elektronky ve třídě AB; pří nízkých signálech zesilují obě elektronky ve třídě A a při vyšších každá elektronka zpracovává jednu půlvlnu signálu; elektronky musí mít zcela identické vlastnosti, zapojení vyžaduje špičkový výstupní transformátor se zcela stejnými primárními vinutími; pro opravdu velké výstupní výkony se někdy používá paralelní Push-Pull).
ČTĚTE DÁLE, JE TOHO MNOHO! ↓
Add a comment
Malá překvapení každodenního audiofila
Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.
Číst dál...