- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti Estelon:
Estelon AURA se řídí obecnou filozofií konstrukce všech reproduktorů Estelon a zohledňuje akustiku prostředí reálných poslechových prostor. Poskytuje pohlcující a podmanivý zvukový zážitek jako žádný jiný reproduktor této velikosti. Alfred Vassilkov navrhl reproduktor AURA s pečlivou pozorností věnovanou detailům a zahrnul do něj nejmodernější technologie a jedinečné funkce.
Jedním z výrazných rysů modelu AURA je jeho charakteristický tvar, který mu nejen dodává na estetické přitažlivosti, ale slouží také funkčnímu účelu. Jedinečný tvar reproduktoru AURA je technicky propracovaný a jeho pokročilá geometrie povrchu má za následek vlastnosti, které umožňují trojrozměrnou zvukovou kulisu. Absence paralelních stěn umožňuje, aby z vysoce výkonných měničů vycházel pouze čistý a neovlivněný zvuk.
Textilní kopulový výškový reproduktor Scan-Speak "Illuminator" o průměru 26 mm (1") má symetrický hnací motor, který zajišťuje vynikající kvalitu a linearitu zvuku bez ohledu na to, zda je hudba reprodukována při vysoké nebo nízké úrovni hlasitosti. Výškový reproduktor vyniká rychlostí a vysokým rozlišením. Měkké křivky skříně spolu s vlnovodem výškového reproduktoru eliminují negativní odrazové vlivy od výstupu měniče, a tak je směrovost reproduktoru homogenní a široká. Vlnovod výškového reproduktoru má složitý eliptický tvar a je společností Scan-Speak vyladěn tak, aby odpovídal konkrétnímu výškovému reproduktoru. Rozptyl zvuku je rovnoměrnější a ve spojení se středobasovými měniči je zvuk čistý a neovlivněný.
Středobasový reproduktor Satori o průměru 130 mm (5") používá patentovaný egyptský papyrusový kužel pro dosažení transparentnosti a bezproblémového podání zvuku. Odvětrávané aerodynamické šasi z litého hliníku zajišťuje optimální pevnost a nízkou kompresi. Měnič je vybaven měkkým gumovým obalem s nízkým tlumením pro optimální přechodovou odezvu a jeho systém neodymových motorů je optimalizován pro nízké zkreslení. Stříbrné přívodní vodiče jsou pro lepší stabilitu připojeny v úhlu 180° od sebe.
Inovativní konstrukce reproduktoru AURA umožňuje začlenění výkonného 10" wooferu do základny reproduktoru (směrem dolů), což zajišťuje bohatou a plynulou reprodukci basů. Woofer Faital o průměru 250 mm (10") poskytuje artikulované, hluboké basy. Má částečně lisovanou papírovou membránu, která zajišťuje čisté a hutné nízké frekvence. Nízkofrekvenční reproduktor má přesný basový zvuk bez námahy. Zakřivená základní deska umožňuje spodnímu odpálení wooferu akusticky se spojit s podlahou. Izolační nožičky/hroty jsou v jeho rozích umístěny s vhodnou vzdáleností, která zajišťuje reproduktoru potřebnou stabilitu. A konečně, konstrukce základní desky a vyvýšení reproduktoru od podlahy umožňuje správné šíření basů poskytnutým otvorem, i když je reproduktor umístěn na silném koberci.
Konstrukce reproduktorů AURA je zaměřena na kvalitu zvuku; přesto je na první pohled patrná zdrženlivá elegance. Společnost Estelon používá tepelně tvarovaný patentovaný kompozit, aby mohla vyrobit ozvučnici AURA s tak pokročilou geometrií povrchu uvnitř i zvenčí. Účelný tvar a různé vnitřní komory mají za následek vlastnosti, které umožňují dosáhnout ideálních akustických vlastností.
Akustické prostředí vytvořené v základně reproduktoru AURA navíc poskytuje dodatečný dolnopropustný filtr. Tato křivka dolní propusti je hlubší než elektrický filtr, proto jsou eliminovány vyšší frekvence, které produkuje basový reproduktor, přibližně na frekvenci 80 Hz. Široká a souvislá zvuková scéna spolu s hloubkou a ostrostí vyvolávají u posluchače dojem, že se vždy nachází v místě, kde je zvuk příjemný, bez ohledu na jeho polohu v místnosti.
AURA je víc než jen reproduktor; je to umělecké dílo, které kombinuje formu a funkci a poskytuje jedinečný zvukový zážitek. Je k dispozici v bílém a černém provedení a dodávaná magnetická mřížka z něj svým výjimečně elegantním designem dělá interiérový doplněk.
AURA jistě změní svět zvuku!
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
My Reel Club: nová éra špičkových zvukových nahrávek pro jedinečnou a vzrušující zábavu a vzdělávání
My Reel Club Budapešť 16. března 2023. My Reel Club představuje jedinečný proces nahrávání hudby: dvě alternativní verze živých studiových vystoupení využívající paralelně stejný nahrávací řetězec.
Srovnávací poslech obou verzí je vzrušujícím a napínavým zážitkem. Umožňuje posluchačům transparentně analyzovat výsledky dvou nahrávek s různými technologiemi. Porovnáním obou verzí může posluchač zhodnotit možnosti domácího řetězce zařízení a reproduktorů, přesnost prostorového umístění, přirozené barvy a kvalitu zvukového pole. Posluchači budou moci pochopit, jak moderní procesy hudební produkce mění živý zvuk.
První variantou je digitální verze DXD smíchaná živě do sterea na analogovém pultu a nahraná se vzorkováním 352,8 kHz, zpracovaná bez úprav, postprodukce nebo masteringu. Řetězec zahrnuje jeden ze špičkových A/D převodníků (Merging Anubis ADC s externím lineárním napájením, nahrávací software Pyramix).
Analogový stereofonní zdroj první variace byl rovněž zaznamenán na analogový pásek rychlostí 38 cm/s pomocí rekordéru Nagra IVS. Průměrný dynamický rozsah těchto nahrávek je vyšší než u současných komerčních nahrávek.
Ve druhé variantě byl simultánní mikrofonní zdroj přenesen do systému Pro Tools pomocí stejného analogového řetězce v typické vícestopé konfiguraci s 24bitovým vzorkováním 192 kHz, poté byl v postprodukci vylepšen masteringovým inženýrem Istvanem Matokem.
Tyto jedinečné audiofilské nahrávky zpřístupňuje společnost My Reel Club, jejímž cílem je vytvářet nahrávky, které zachycují skutečný zážitek z živého koncertu.
Historie realistických stereofonních nahrávek sahá až do 50. let 20. století, kdy průkopníci moderních hudebních nahrávek používali jen velmi málo mikrofonů a maximálně tři nahrávací stopy z cívky na cívku. Vzhledem k tomu, že na těchto sezeních vystupovali všichni hudebníci živě současně, přesahovaly tyto nahrávky rámec jednotlivých vystoupení.
Protože tehdy ještě nebyla k dispozici postprodukční technologie, výsledná vystoupení ukazují, jak se umělci navzájem ovlivňovali.
My Reel Club
My Reel Club ukazuje tyto nahrávky v syrové podobě, nechává vyniknout umělce a jejich talent a nabízí tak co nejčistší ztvárnění těchto úchvatných vystoupení.
Publikum tohoto jedinečného představení tvoří členové klubu, kteří nahrávky iniciují a spolufinancují.
Posláním My Reel Clubu je přiblížit posluchačům umění hudebních nahrávek a představit celosvětovému publiku tu nejvytříbenější středoevropskou a východoevropskou (především maďarskou) hudbu.
Iniciativa začala řízenými návštěvami studií a pokračovala kvalitními živými studiovými nahrávkami, protože zakladatel Ferenc Koscsó se snažil přímo propojit vynikající interprety s oddaným publikem.
Moje projekty Reel Club spojují osobní hudební zkušenosti a crowdfunding. Členové mohou iniciovat produkci hudebních nahrávek, kontaktovat umělce a další příznivce a podílet se na financování.
My Reel Club si klade za cíl podělit se o příjmy z produkce také s interprety. Výnosy jsou transparentně rozděleny poměrně mezi interprety a členy komunity.
Základní kámen nahrávek My Reel Club spočívá v konceptu komunitního financování, do něhož jsou zapojeni diváci, interpreti, investoři a producenti.
My Reel Club je první špičkový zvukový label financovaný komunitou, která se věnuje produkci řemeslných nahrávek nejvyšší možné kvality pro všechny platformy a formáty s cílem představit milovníkům hudby základy sofistikovaného poslechu hudby.
První projekt My Reel Club
V rámci prvního projektu měl My Reel Club tu čest nahrát ve světové premiéře unikátní album, které složili a zahráli mezinárodně uznávaní maďarští jazzoví hudebníci.
Skladby na albu Planets, které napsal skladatel a jazzový kytarista Gábor Juhász, byly inspirovány dlouhými večery strávenými pozorováním hvězd během pandemie. Jeho skladby odrážejí éterický, mystický a vzdálený svět planet a zároveň osamělého Koperníkova génia: neklidnou, neustálou snahu lidstva o další objevy.
Gábor Juhász uvedl, že hrát své nové skladby ve studiu s vědomím, že hudba bude k dispozici širšímu publiku bez jakýchkoli úprav nebo postprodukce, byl vzrušující úkol s vysokou mírou odpovědnosti. Toto nahrávání bylo jedinečným zážitkem i pro světoznámého saxofonistu Tonyho Lakatose, který zároveň vyzdvihl talent Júlia Karosiho a "fantastických hudebníků tria". Podle Tonyho okouzlující ženský hlas představuje venušský charakter planet.
Zpěvák dodal, že studiová nahrávka se zrodila z kolektivního prožitku, "vdechování, plynutí a přijímání zvuků hudby se dotýkalo duše". Různé verze alba Planets, nahrané dvěma různými způsoby a vydané v různých formátech, nabízejí posluchačům také skvělou příležitost vzdělávat se a lépe ocenit ztráty v jemných nuancích zvuku při hledání dokonalého komerčního produktu.
Album Planets je k dispozici na webových stránkách My Reel Club.
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti Stratton Acoustics:
Stratton Acoustics vydává Elypsis1512 - váš audio komorník může být bez práce
V prvních letech své práce v maloobchodě s hi-fi jsem se rozhodl pro ideální scénář: kdybych někdy zbohatl, zaměstnal bych Audio Butler™. Myslel jsem na to, že v některých dnech bych rád poslouchal viscerální dynamický plný projev velkého systému založeného na JBL, ale byly i dny, kdy by mi vyhovoval mozkový výkon páru Quadů.
Co jsem si myslel? Prostě jsem řekl: "Jamesi, pojďme dneska na systém JBL," a James podle toho nastavil systém. Něco jako "to nejlepší z obou světů", ale samozřejmě za cenu obrovských nákladů a potřeby dalšího úložného prostoru.
Existuje však řešení, i když je jednoduché, ale úžasně vzácné. Vyžaduje reproduktorový systém s vysokou účinností a širokou šířkou pásma, velmi nízkým zabarvením a zkreslením a schopností vykreslit solidní zvukové obrazy. Stratton Acoustics Elypsis1512 takovým reproduktorem je.
Společnost Stratton Acoustics má někdy pocit, že řídký svět high-endového audia má tendenci soustředit se na mozkovou stránku přehrávání hudby a ztrácí ze zřetele absolutní emocionální radost z nahrané hudby. Příkladem může být Hotel California přehrávaný na velkém reproduktoru JBL ze 70. let - rock ze západního pobřeží přehrávaný na reproduktoru ze západního pobřeží nebo The Four Seasons přehrávaný na starém páru Quadů - evropská hudba přehrávaná na evropském reproduktoru. Vyzkoušejte obojí na reproduktorech Elypsis1512 a zažijte kombinaci přesnosti a zábavy s hudbou. Nebudou to noty na výšku a ve správném pořadí. Půjde o hudbu, která chytne za srdce.
Pozadí
Stratton Acoustics, nový britský výrobce špičkových reproduktorů, se při tvorbě svých produktů inspiruje ikonickými velkoplošnými studiovými monitory, které formovaly nahrávání v 70. a 80. letech minulého století. Výrobky jako legendární JBL 4350 a výjimečné Tannoy Buckingham poskytovaly bezproblémovou dynamiku a masivní zvukovou scénu, kterou mohou poskytnout pouze basové a středobasové reproduktory s velkým průměrem umístěné v mohutné skříni.
Přestože inspirací jsou vintage velikáni, cílem společnosti Stratton Acoustics je vyrábět důsledně současné high-endové reproduktory, takže používá jen ty nejlepší materiály, postupy a konstrukční techniky. Vintage studiové monitory byly nástroje vyrobené pro práci; odhalené spojovací prvky, dřevotřískové skříně, podložky pro upevnění mřížek s háčky a smyčkami, zaslepené otvory pro reproduktory a průmyslové povrchové úpravy byly přijatelné. Reproduktory Stratton Acoustics jsou však zamýšleny jako ušlechtilé předměty nábytku stejně jako vysoce výkonné hudební měniče, takže elegance, styl, jemnost a rafinovanost nahrazují starou funkční paletu materiálů a povrchových úprav.
Amy Richardsová, jedna ze zakládajících partnerek společnosti Stratton, definovala filozofii společnosti: "Naše výrobky musí vždy vytvářet vzrušující hudební výkon, ale musí také poskytovat vzrušení ve všech aspektech jejich vlastnictví. Když zrovna nehrají hudbu, musí být úchvatnými kusy jemného nábytku schopnými doplnit a definovat design jakéhokoli interiéru. Po letech vývoje můžeme tento cíl splnit pomocí různých materiálů a povrchových úprav, které jsou omezeny vkusem a odvahou zákazníka. Nemohu se dočkat, až uvidím, jak nás naši zákazníci vyzvou a jaké úžasně jedinečné kusy na míru se nám poštěstí vyrobit."
Společnost Stratton Acoustics také zaujímá nekompromisní přístup k designu skříní prostřednictvím konstrukce komplexních, komplexně vyztužených skříní z březové překližky, které jsou dokončeny podle nejlepších standardů zakázkového nábytku.
Tým spolupracuje s dodavateli na koncepci jedinečných povrchových úprav, které dokáže vyrobit podle nejvyšších standardů, přičemž všechny aspekty jsou navrženy a zkonstruovány přímo ve firmě s využitím pokročilých technologií a materiálů.
Stejně pečlivé jsou i výrobní postupy společnosti Stratton Acoustics, které využívají výhradně kombinaci vysoce přesných počítačem řízených výrobních technik spojených s nejkvalitnější řemeslnou, ruční a malosériovou výrobou.
Společnost Stratton Acoustics navrhuje své modely reproduktorů na základě filozofie, která spojuje nevinnou radost z nahrané hudby s řemeslným designem a řemeslnou výrobou. A nevyhýbáme se ani tomu, abychom v oblasti detailů a povrchové úpravy vykročili hodně mimo zajeté koleje.
Design na míru a zakázková výroba znamenají, že Stratton může vyhovět téměř jakémukoli estetickému přání.
Zvukové inženýrství
Audio inženýrství společnosti Stratton Acoustics je založeno na robustních a promyšlených elektroakustických konstrukčních principech vyjádřených nejnovějšími technologiemi měničů a crossoverů.
Pokud jste obeznámeni s historií designu vysoce výkonných reproduktorů, možná v modelu Elypsis1512 uvidíte vliv určitého stylu studiových monitorů ze 70. let. To není náhoda. Částečnou inspirací pro model Elypsis1512 jsou produkty jako JBL 4350, Tannoy Buckingham a Urei 815a. Jsou to reproduktory, které především hrají nahlas, na svou dobu s naprosto minimálním zkreslením a kompresí, a to s intenzivním smyslem pro hudební zapojení a komunikaci - něco, o čem někteří audiofilové mluví jako o něčem, co se v řídkém současném světě high-endových reproduktorů jaksi vytrácí. Elypsis1512 se částečně snaží tomuto pocitu bránit. Vedle uctivého ohlédnutí za vintage reproduktory a jejich kvalitami je však Elypsis1512 také zcela současným designem, který využívá to nejlepší z moderní technologie měničů a elektroakustiky a nejmodernějších konstrukčních a výrobních postupů.
Koncepce systému
Elypsis1512 je třípásmový pasivní reproduktor postavený na dvojici 380mm basových měničů, jednom 300mm středotónovém měniči a mechanicky odděleném 29mm měkkém kopulovitém výškovém reproduktoru s přesným vlnovodem. Měniče na předním panelu skříně jsou v asymetrickém uspořádání, což má za následek podobně asymetrický horizontální rozptyl. Dvojice reproduktorů Elypsis1512 jsou v uspořádání komponentů na čelním panelu postaveny zrcadlově. Fázový vztah přes oblast křížení mezi středotónovým a výškovým reproduktorem zajišťuje, že mimoosová frekvenční charakteristika na straně středotónového reproduktoru zůstává lineární. Ve většině instalací umístěte dvojici reproduktorů Elypsis1512 tak, aby výškové reproduktory byly umístěny krajně.
Basový reproduktor
Reproduktor Elypsis1512 obsahuje dva 350mm (15palcové) měniče s vyztuženou papírovou membránou, z nichž každý má výkon 800 wattů. Měnič je vybaven 113mm (4,5palcovou) kmitací cívkou, hliníkovým demodulačním kroužkem a systémem dvojitého pavoučího zavěšení. Je schopen lineární exkurze ±14 mm.
Skříň Elypsis1512 poskytuje basovým měničům vnitřní objem 230 litrů. Reflexní zatížení využívá čtyři velkoprůměrové laminární průtokové vnitřní a vnější rozšířené porty naladěné na 34 Hz. Šířka pásma nízkých kmitočtů Elypsis1512 sahá až k -6 dB při 28 Hz.
Skupinové zpoždění systému zůstává pod 12 mS nad 40 Hz.
Středotónový měnič
Středotónový reproduktor Elypsis1512 obsahuje 300mm (12") vyztuženou papírovou membránu s kmitací cívkou o průměru 75,6 mm (3"), neodymovo-železoborový magnetický systém a pólový díl s měděným pouzdrem. Měnič je pečlivě ručně dopován, aby se vyladila jeho charakteristika odezvy při zkroucení v uzavřené skříni vyplněné optimálním výběrem tlumicích materiálů.
Výškový reproduktor s patentovaným oddělovacím systémem
Výškový reproduktor Elypsis1512 je zařízení s měkkou kopulkou o průměru 29 mm vybavené CNC obráběným hliníkovým vlnovodem, který definuje jeho rozptylovou charakteristiku a poskytuje určitou zvýšenou účinnost díky akustickému impedančnímu přizpůsobení. Výškový reproduktor se upevňuje do skříně Elypsis1512 prostřednictvím patentovaného oddělovacího uspořádání Stratton Acoustics (GB2606586), které zajišťuje jeho izolaci od mechanických vibrací. Výškový reproduktor je vybaven neodymovo-železoborovým magnetickým systémem s dvojitou měděnou krytkou, pólovým dílem ve tvaru T a zadním krytem s optimalizovaným prouděním.
Křížová výhybka a systémové charakteristiky
Pasivní crossover Elypsis1512 integruje měniče na frekvencích 350 Hz a 2,5 kHz prostřednictvím asymetrických sklonů filtrů 2. a 3. řádu. Cílená kompenzace impedance je použita k linearizaci impedance systému a umožňuje těsnou kontrolu sklonů filtrů. Všechny komponenty crossoveru jsou audiofilské kvality a zahrnují převážně plastové filmové kondenzátory a induktory se vzduchovým jádrem. Ovládací prvky ekvalizéru na předním panelu nabízejí nastavení ±2 dB pro středotónové a výškové měniče.
Impedance systému, která je výsledkem kombinace měničů a crossoveru, zůstává mezi 100 Hz a 10 kHz nad 8 Ω. Elektrická fáze zůstává ve stejném frekvenčním rozsahu v rozmezí ±20°. Citlivost systému pro 2,83 V na 1 m se pohybuje přibližně mezi 94 dB a 98 dB v závislosti na nastavení ekvalizéru středotónového a výškového reproduktoru. Elypsis1512 lze úspěšně spojit s téměř jakýmkoli zesilovačem - od toho nejméně výkonného až po ten nejvýkonnější. Úrovně harmonického zkreslení lichého řádu nad 100 Hz jsou obecně nižší než 0,3 % pro 90 dB na 1 m.
Navzdory velkému průměru a tradičním basovým a středotónovým měničům s papírovou membránou má Elypsis1512 pozoruhodně plochou axiální amplitudovou frekvenční charakteristiku. Výše uvedená křivka odezvy byla měřena technikou ground plane ve vzdálenosti 1,5 m na ose uprostřed mezi středotónovými a výškovými měniči. Všimněte si také velmi nízkého zkreslení 2. a 3. harmonické.
Impedanční a fázové křivky Elypsis1512 naznačují, že impedance nikdy neklesne pod 8 Ohm a nízké fázové úhly
Skříň
Skříň Elypsis1512 je vyrobena z kombinace 24mm a 18mm přesně frézovaných panelů z březové překližky a obsahuje také 46mm přední přepážku zakončenou masivním vnějším akrylátovým krytem opracovaným CNC. Komplexní a rozsáhlé vnitřní vyztužení zajišťuje, že konstrukce je účinně inertní, a vnitřně rozdělený objem středotónové skříně obsahuje neparalelní panely, které pomáhají potlačit vnitřní rezonance.
Audio Engineering Závěr
Model Elypsis1512 je ukázkou toho, co je možné, když se souběžně s filozofií maximalizace hudebního účinku a komunikace téměř zcela ignorují konstrukční omezení týkající se nákladů, velikosti a hmotnosti. Výsledkem je elektroakustický výkon, který se nepodobá téměř žádnému jinému současnému hi-fi reproduktoru: šířka pásma při polovičním výkonu (-6 dB) od 28 Hz do více než 20 kHz, citlivost 96 dB pro 2,83 V na 1 m a impedance, která neklesá pod 8 Ω mezi 100 Hz a 10 kHz.
Elypsis1512 také vykazuje skupinové zpoždění menší než 12 ms až do 40 Hz a při běžné hlasitosti poslechu má úroveň zkreslení blíže hodnotám zesilovače než typické reproduktory. Je také v podstatě imunní vůči tepelné kompresi a díky nesmírně tuhé a inertní skříni z březové překližky nevykazuje fakticky žádnou rezonanci panelu.
Jeho vysoká citlivost (o více než 8 dB vyšší než u typických hi-fi reproduktorů) a snadné zatížení znamená, že jej lze pohánět téměř jakýmkoli zesilovačem - od 5wattového ventilového zesilovače až po 1kW high-endové monstrum. V posledním případě byste možná měli ustoupit.
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti Auris:
Název "Bayadere" (z portugalského slova bailhadera) je evropský výraz pro dévadásí, indické tanečnice oděné do světlých kostýmů, obvykle z pruhované látky. Bajadéry byly ženy vybrané k tomu, aby se provdaly za božstva a staly se chrámovými tanečnicemi; podle indických chrámových pravidel jsou totiž tanec a hudba zásadními aspekty každodenních rituálů uctívání chrámových božstev.
Design
Bayadere 3 je dobře vyvážený gramofon, jeho hlavní talíř je umístěn na vyrovnávacích nožičkách, velmi přesně tvarovaných našimi konstruktéry pro skutečnou izolaci od vibrací, a abychom vibrace ještě více snížili, integrovali jsme hlavní ložisko do pouzdra izolovaného od základny sadou gumových kroužků.
Ložisko
Hlavní ložisko je vyrobeno z nejkvalitnější nerezové oceli se zabudovaným bronzovým válcem namontované s velkou přesností, aby aby se talíř otáčel s minimálním odporem. Je zde stabilní opora hlavního ložiska, která se skládá z keramické kuličky a dlaždice Widia. tvrdosti přes 80 rockwellů, která zajišťuje bezhlučnou práci otočného stolu a vydrží déle s velmi malým množstvím
maziva.
Specifikace
Rychlost: 33,3 ot/min/45 ot/min Ruční volba
Princip pohonu: řemenový pohon
Talíř: Hliník/ Kerrock® 299 mm/11,77"
Hlavní ložisko: Keramická kulička, Widia deska, bronzový válec
Odchylka otáček: 33,3 +/- 0,11% 45+/- 0,11%
Tonearm - efektivní délka ramene: 229 mm / 9"
Efektivní hmotnost raménka: 12 gr / 0,026 lbs
Přesah: 18 mm / 0,70"
Úhel náklonu: 24°
Shoda s kazetou: 6-14 gr / 0,013-0,030 lbs
Rozměry gramofonu: 385 x 132 x300 mm / 15,15" x 5,19" x 11,81"
Hmotnost gramofonu: 14 kg / 30,86 lbs.
Synergie
Pro náš model Bayadere 3 doporučujeme raménko W9 - 9'' raménko vyrobené z materiálu z uhlíkových vláken a frézovaného hliníku. Raménko W9 se pohybuje díky šesti kuličkových ložisek. Raménko je impllatované v hliníkovém kloubu, doplněném antiskatingovým systémem vznášejícím se na dvou kuličkových ložiscích s velmi nízkým třením. a nastavením VTA o 10 mm. W9 je zapojen pomocí drátů Van den Hull®.
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti CH Precision:
Společnost CH Precision vydala vylepšenou desku pro synchronizaci hodin pro své digitální produkty - CD/SACD přehrávač/transport D1.5, řídicí jednotku D/A převodníku C1.2 a integrovaný zesilovač I1 (s interním D/A převodníkem). Díky konstrukci jednotek ve tvaru klecové karty lze novou desku pro synchronizaci hodin jednoduše doplnit ke stávajícímu výrobku nebo nahradit předchozí desku pro synchronizaci I/O.
Mezi hlavní funkce patří:
- Nová deska Clock Sync je kompatibilní se všemi současnými digitálními komponenty CH Precision.
- Výrazné snížení vyzařovaného šumu díky:
1. Nízkonapěťový diferenciální signál (LVDS) interní výstup do jednotky, ve které je deska Clock Sync namontována.
2. Nová, čtyřvrstvá deska s obvody, která umožňuje použití kompletních zemních rovin na obou stranách obvodů hodin.
3. Možnost vyřazení nepoužívaných hodinových výstupů 75Ω.
- Možnost volby připojení 75Ω nebo 50Ω (bez připojení High Z).
- Stejná cena jako u předchozí desky Sync I/O, s velkorysou výměnou za stávající desky.
Deska Clock Sync umožňuje optimalizovanou synchronizaci hodin mezi digitálními jednotkami CH Precision nebo použití externích hodin, například T1 Time Reference. Přestože nabízí stejné zásuvky a vypadá téměř identicky jako předchozí verze, nová deska přináší řadu důležitých nových funkcí a zařízení a přináší výrazné snížení vyzařovaného šumu, lépe zachovává nízké úrovně jitteru příchozího hodinového signálu a zlepšuje kompatibilitu s hlavními hodinami třetích stran. Výsledkem je výrazně lepší výkon se snadno prokazatelnými zvukovými výhodami a hudebními přínosy.
Nový upgrade Clock Sync zachovává politiku společnosti CH Precision chránit investice svých zákazníků tím, že umožňuje aktualizovat a udržovat plně aktuální produkty, které jsou již v provozu. Revidovaná deska zajišťuje, že modely D1.5, C1.2 a I1 zůstávají na samé špičce výkonu digitálního zvuku.
Kompatibilita produktů
Upozorňujeme, že nová deska Clock Sync není provozně kompatibilní s dřívějšími modely D1 a C1. Desky Sync I/O a Clock Sync však budou mezi jednotkami správně komunikovat. Takže například jednotka D1 vybavená deskou Sync I/O bude stále bezvadně fungovat, ať už přímo propojená s jednotkou C1.2 vybavenou deskou Clock Sync, nebo pokud bude připojena k referenčnímu časovému měniči T1 Master Clock.
Cena a dostupnost
Cena modernizované desky Clock Sync zůstává stejná jako u desky Sync I/O. Cena je 1 500 USD (platí místní ceny). Dostupnost nových desek Clock Sync je od nynějška.
Add a comment
Malá překvapení každodenního audiofila
Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.
Číst dál...