- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Verze mk2 zesilovače Totaldac Amp1 je vybavena novou a vylepšenou vstupní a napěťovou zesilovací deskou a mechanickou izolací pro ještě realističtější zvuk. Šířka frekvenčního pásma nyní sahá až k 1 MHz při -3 dB.
Specifikace stereofonní verze
stereofonní výkonový zesilovač
nulová globální zpětná vazba
plně diskrétní konstrukce
triodový hlavní stupeň a polovodičový výstup
třída AB se střední úrovní třídy A pro mírnou spotřebu energie a pro mírné teplo v místnosti
2500VA, 26kg transformátor LIVE-POWER s odděleným vinutím pro levý a pravý kanál
oddělené usměrnění a kondenzátorové baterie pro levý/pravý napájecí zdroj pro téměř duální monofonní konfiguraci (jako dva monobloky v jednom šasi)
navrženo na Magico M6, na 105dB velkou koaxiální hornu a na reproduktory Totaldac
nízký šum skutečně testovaný na reproduktorech s velmi vysokou účinností
RCA vstupy
největší vazební sloupky Mundorf
2x160W pod 8ohm
2x300W pod 4ohm
2x500W pod 2ohm
stabilní pod 1ohm
Zisk 28dB
Citlivost 1,5V
vstupní impedance: 47Kohm
frekvenční odezva při -3dB: 0,06Hz až 1MHz
zkreslení: 0,05% při 20W
spotřeba energie při mírné úrovni hudby: 175 W při 230 V
Výška 248 mm včetně nožiček
šířka 483 mm
453 mm hloubka včetně konektorů
Hmotnost 54 kg
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
ampsandsound s potěšením oznamuje naši novou vlajkovou loď Push-Pull zesilovačů Arch. V souladu s filozofií zakladatele Justina Webera, podle níž je kvalita nade vše, jsou monobloky Arch dosud nejlepším příkladem práce ampsandsound.
Cílem modelu Arch je předvést věrnost a šířku pásma, které by bylo možné dosáhnout s lampovým zesilovačem, a přitom stále využívat striktně analogové obvody. Arch se snaží nabídnout tónový charakter věrný zdroji a značný výkon, aby bylo možné naplno využít potenciál moderních reproduktorů.
Inspirován přístupem zesilovače Citation II Stu Hegmana s vysokým výkonem a nízkým zkreslením dosahuje zesilovač překvapivě nízkého zkreslení 0,01 % při 1 W a při plném výkonu dosahuje hodnoty zkreslení 0,06 %. Vstupní stupeň používá trojitou konfiguraci 12BY7 na kanál s volitelným zkreslením pro dvojici koncových elektronek KT88 nebo KT150.
S elektronkami KT88 je výkon Archu konzervativně odhadován na 65 W na kanál a s výstupem KT150 stoupá na 85 W na kanál. vlastní transformátory ampsandsound jsou podstatně nadspecifikovány tak, aby byly schopny udržet RMS čísla při plném jmenovitém výkonu obvodu, přičemž dosahují úžasné šířky pásma 2hz - 110khz při -3dB.
Vnitřní zapojení je bod-bod s přísnou konstrukcí věžové desky, výběr součástek bez nákladů a šasi z 10stupňové za studena válcované oceli přispívají k mizivě tichému zesilovači. Sluchové obrazy vystupují z tichého pozadí se všemi detaily přechodových dějů a transparentností, jakou si jen můžete přát, a s linearitou a dynamickým dopadem, které se u lampových nebo polovodičových zesilovačů objevují jen zřídka. Arch je vrcholem řady push-pull zesilovačů ampsandsound a nabízí zvuk, který eliminuje konflikt mezi hudebním nasazením a nízkým zkreslením. Se zesilovačem Arch prostě uslyšíte hudbu.
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Společnost Flux Lab Acoustics píše: "Je možné získat co nejpřirozenější, nejbohatší a nejdynamičtější zvuk zesilovače? Ano, pokud jste schopni najít místo pro dva takové monobloky vážící více než 50 kg! Tyto monobloky byly navrženy pro práci s reproduktory a mohly by být také vynikajícím doplňkem k těm nejtěžším sluchátkům, jako jsou Susvara nebo Abyss.
Z klíčových vlastností
- Výstupní transformátory Hashimoto
- Napájecí zdroj nepoužívá elektrolytické kondenzátory
- Bez zpětné vazby
- Vysoce kvalitní prvková základna - rezistory Amtrans řady AMRG, rezistory Takman řady REX, kondenzátory Mundorf řady Supreme & MKP, tlumivky Edcor, olejové kondenzátory Obbligato, elektronkové patice CMC typu collet, elektronky PSVANE Mark II prémiové kvality, kabeláž Neotech atd.
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Zbrusu nový (3000 USD) vakuový rovnač vinylů Tien Audio s režimy rovnání a temperování řízenými mikropočítačem, který zajišťuje konstantní řízení teploty.
1. Proč je třeba vinyl zploštit
Vinylové analogové disky jsou obvykle složeny z polyvinylchloridu a jsou náchylné k deformacím a jiným formám poškození kvůli své citlivosti na teplo. Proto je nezbytné používat správné metody skladování, aby se takovému poškození zabránilo. Kromě toho může stárnutí také vést k deformaci vinylových desek, a proto je nutná zvýšená opatrnost.
Naštěstí lze pomocí rovnoměrného tlaku a mírného tepla na vinylovou desku pomocí zařízení Disc Flattener obnovit její původní plochý stav a zároveň zachovat kvalitu zvuku.
2. Proč používat vakuum
Použití vakuové technologie v přístrojích na zplošťování vinylů je díky své účinnosti stále oblíbenější. Na rozdíl od tradičního použití gravitace k lisování, které je při nerovných deskách omezené, může vakuová technologie dosáhnout až 1 kg/cm2, což poskytuje účinnější řešení. Vakuová technologie navíc umožňuje lisovat těžké desky bez přímého dotyku s nahrávkou, čímž se snižuje hmotnost stroje.
3. Design
Pro zajištění rovnoměrného ohřevu a konstantní teploty používají rovnací stroje mikropočítačové řízení konstantní teploty s tenkými topnými fóliemi. Tato technologie umožňuje rovnoměrné zahřívání vinylu, což snižuje riziko nerovnoměrného lisování a zajišťuje nejlepší možnou kvalitu zvuku.
4.Program
Naše vakuové rovnací stroje nabízejí dva různé pracovní režimy:
A.
Režim ohřevu a režim rovnání. Režim ohřevu ohřívá a rovná vinyl, přičemž si můžete vybrat ze tří různých časů (1,5/2/2,5 hod.).
B.
Režim temperování naopak slouží ke stabilizaci materiálu.
Při výrobě vinylu je materiál stlačen a okamžitě ochlazen nad 110 stupňů, což vede k nestabilní krystalizaci. K vyřešení tohoto problému se vinylová deska zahřívá na 57 stupňů po dobu 30 minut a poté se pomalu ochlazuje po dobu 30 minut, aby se dosáhlo temperování. Tím je zajištěna stabilní krystalizace a optimální kvalita zvuku.
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Kanadská HiFi značka exaSound vydala verzi MKII modelu s82.
ExaSound S82 Mark II DSD512 Streaming DAC a Roon Server
Vydáním verze Mark II se exaSound s82 stává all-in-one serverem Roon, streamerem, referenčním převodníkem DSD 512 DAC a sluchátkovým zesilovačem, čímž dochází k jeho modernizaci oproti původní verzi s82.
EXASOUND S82 MARK II
Díky 32bitovému digitálně-analogovému převodníku ESS9038PRO a vylepšením, jako jsou autonomní symetrické a nesymetrické výstupní stupně s vylepšenou mikrosymetrií, ovládání hlasitosti s vysokým rozlišením, vlastní asynchronní streamování přes USB, galvanické oddělení, 32bitový nízký jitter, bitově dokonalá signálová cesta a manuální výběr filtrů pro rekonstrukci PCM, je s82 Mark II digitálním centrem Roon typu vše v jednom.
EXASOUND S82 MARK II UPGRADOVATELNÉ NAPÁJECÍ ZDROJE
Díky dvěma upgradovatelným externím napájecím zdrojům určeným pro server a moduly D/A převodníku nabízí podle společnosti exaSound model s82 Mark II "zvukovou věrnost tří specializovaných zvukových komponent a jednoduchost použití a úsporu nákladů díky jejich umístění v jedné krabici". Server a D/A převodník jsou od sebe galvanicky odděleny, takže rušení ze serveru se nepřenáší na D/A převodník.
DSD512
s82 Mark II přehraje nativně soubory a streamy kódované DSD až do DSD512; DXD 352,8 kHz; PCM a MQA až do 384 kHz.
ROON SERVER
Nový modul serveru Roon je vybaven procesorem Intel i5, 16 GB paměti RAM a až 6TB úložištěm SSD.
Kromě systému Roon nabízí model s82 Mark II server UPnP a podporuje streamování pomocí Signalyst HQPlayer, UPnP, AirPlay, Bluetooth a online služby Tidal, Qobuz a YouTube.
EXASOUND S82 MARK II CENA
Streamingový převodník s82 Mark II DSD 512 a server Roon jsou nyní k dispozici za cenu od 7 599 amerických dolarů. Jejich produkty jsou navrženy a ručně vyrobeny v Kanadě.
Malá překvapení každodenního audiofila
Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.
Číst dál...