Kdo zná značku Goldmund, ví, že si zakládá na designu. Ne náhodou byla Goldmund Apologue v 80. letech vystavena v Muzeu moderního umění v New Yorku a oni tuto poctu potvrzují uměleckým dílem, které by se v MoMA opět neztratilo.
Dr. Véronique Adamová, která jako vedoucí výzkumného a vývojového týmu na výstavní ploše nadšeně hovoří o modelu Gaïa, na něm mohla plně rozvinout svou vlastní vizi. Na rozdíl od předchozích topmodelů, které byly částečně vázány na již existující design, je tato Gaïa zcela jejím vlastním výtvorem. Samozřejmě s nezbytným respektem k odkazu modelů Apologue a Epilog. Spolupracovala s francouzskou návrhářkou Cécile Barani, která v příštím roce vyrobí také dva menší modely. Menší z nich bude o něco větší než Prana a bude se jí blížit i cenou.
K nové vlajkové lodi se jistě vrátíme podrobněji později, ale rádi bychom se s vámi podělili o nejdůležitější detaily. O 8 měničích jsme se již zmínili. Konkrétně se jedná o 1 kopulovitý výškový reproduktor, 1 kopulovitý supervýškový reproduktor, 2 čtyřpalcové vysoké střední, 2 šestipalcové nízké střední a 2 dvanáctipalcové woofery. Prvních šest z této řady je vybaveno vestavěnými zesilovači Telos s výkonem 300 W, v případě dvou wooferů dokonce 350 W. O výkon tedy není nouze.
Skříň měří 65 cm na šířku, 85 cm do hloubky a nejméně 210 cm na výšku, což je celkem 380 kg čistého prádla na háku. Pro ty, kteří mají takový hák, že by to skutečně zvládli. Domníváme se však, že člověk, který dokáže utratit více než půl milionu eur za sadu reproduktorů, si bezpochyby dokáže zařídit i jeřáb.