- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Přetiskujeme zprávu společnosti Perfect Sound Group:
Vážení fanoušci dobrého zvuku, tímto vás zveme na jedinečnou událost, kde budete mít možnost si poslechnout nové a zcela výjimečné reproduktory Fyne Audio Vintage a Vintage Classic. Společně s dalšími novinkami bychom vám je rádi představili v konferenčním sále v hotelu Panorama v Praze. Na událost je nutné se ohlásit viz. postup níže.
Kdy:
Středa 22. 2. - od 9:00 do 12:00
Čtvrtek 23. 2. - od 9:00 do 13:00
Kde:
Panorama Hotel Prague, Milevská 7, 140 63, Praha 4
Na co se můžete těšit:
> AVID HIFI - integrovaný zesilovač Sigsum
> IsoTek - nová série V5
> KEF - žhavá novinka a bezdrátové reproduktory LS60 Wireless
> Musical Fidelity - MX-Stream, M6X DAC, M6 Vinyl a další novinky
> Rekkord - nová pračka vinylových desek a gramofon M500
+ další překvapení
Prosím potvrďte svou účast na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Codia Acoustics Tiso STS-Titanium z nové řady Titanium umožňuje zatížení až 800 kg.
Průměr: 55 mm
Výška: 34 mm
Hmotnost: cca 350 g
Doporučená cena: 180 USD za kus
Maximální zatížení: 1,5 kg: 800kg na kus (v praxi bez omezení)
Doporučené použití
Zařízení do 20 kg : 3bodová podpora nad 30 kg: 4bodová podpora v případě 3bodové podpory může experimentování s umístěním způsobit rozdíly ve zvuku.
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Do České republiky si našla cestu nová značka - německé Vimberg Audio je dostupnější odnoží nekompromisních reprososutav TIDAL.
Firma o sobě píše:
"Před dvěma desetiletími jsme založili společnost TIDAL Audio GmbH a stali jsme se celosvětově známými výrobou možná nejlepších audio systémů pod tímto nebem - jak o tom hovoří nesčetné reference v audio tisku po celém světě: TIDAL.
Víme, že TIDAL je a vždy bude pro většinu milovníků hudby finančně nedostupný, vzhledem k bezkonkurenčnímu nekompromisnímu přístupu, který za ním stojí. Ale díky prokázané konzistentní dokonalosti nyní uděláme další krok. A umožnit věci širšímu publiku, aniž bychom museli dělat kompromisy s ideály, kterým věříme: VIMBERG™.
Klienti pro skutečné špičkové produkty chtějí a potřebují prověřenou konzistenci kvality, skutečnou DNA dědictví a neprůstřelný příběh "za oponou". VIMBERG™ není nějaký start-up, ale je navrhován a vyráběn stejnými lidmi, kteří vytvářejí ultra highendová mistrovská díla TIDAL. A tím máme na mysli: stejní lidé se stejnými inženýrskými dovednostmi, stejným přístupem "záleží nám na tom" a vše je navrhováno a vyráběno pod jednou střechou."
Již brzy u www.thrillaudio.eu
Add a comment- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Reproduktorový kabel Tara Labs Grand Master Evolution je plně vzduchově-dielektrická konstrukce s 288 vodiči Rectangular Solid Core ® na kanál v kombinaci s vysokofrekvenčním rozšířením a linearitou 32žilového vodiče.
BSM (vyměnitelné lopatky a/nebo banánky)
Velikost měrky je 000 = plocha 85 000 čtverečních mm na kanál
Měď SA-OF8N®.
Každý kanál se skládá z 288 vodičů Rectangular Solid Core ® na kanál.
K dispozici model "SP
- Podrobnosti
- Autor: Daniel Březina
- Kategorie: Všimli jsme si
Společnost Ortofon uvede v zimě na trh 9palcový model AS-212R a 12palcový model AS-309R se staticky vyváženými tónovými rameny. Předběžné ceny by se měly pohybovat kolem 400 000 jenů bez daně.
12palcový model "AS-309R" (fotografie vlevo) 9palcový model "AS-212R" (fotografie vpravo)
Nejnovější model z řady "AS" staticky vyvážených tónových ramen s opěrkami a zvedáky na samotném rameni. Koncepce výrobku je "referenční" a společnost tvrdí, že se snaží dosáhnout přesnosti a robustnosti, aby se stal referenčním standardem pro mnoho tónovacích ramen.
Tento model používá jako materiál pro trubku ramene ve tvaru písmene S hliník, aby bylo možné využít vysoké citlivosti dosažené staticky vyváženou konstrukcí a vysoce přesným čepem a ložiskem. Uvádí se, že má menší vlastní náhodný hluk než mosaz nebo nerezová ocel a že efektivní hmotnost ve směru konce trubky ramene byla snížena ve srovnání s těžšími kovovými materiály.
Vnitřní drát vedený uvnitř trubky ramene je rovněž vyroben z velmi jemného měděného drátu s měkkým povrchem, který zabraňuje snížení citlivosti ramene.
Kloubové pouzdro ve středu ramene, základní část a hřídel nesoucí zvedák, opěrka a protiskluzová část jsou vyrobeny z obráběného mosazného materiálu s vynikající tuhostí. Umístěním materiálu s hmotností ve střední části v blízkosti opěrného bodu ramene a v základní části, která se během přehrávání nepohybuje, se správně kontroluje stabilita reprodukovaného zvuku a těžiště. Délka od hrotu jehly k zadnímu konci mušle je stanovena na 52 mm, aby bylo možné přehrávat těžké kazety s celkovou vlastní hmotností mušle a kazety přesahující 30 g, uvádí společnost.
Materiál mosazi pro konektor pláště na konci trubky ramene se používá s ohledem na opotřebení způsobené častým vkládáním a vyjímáním pláště hlavy. Černá část konektoru s pojistnou maticí má na povrchu jemně vyryté vroubkování a materiál je ztenčený. Hmotnost byla co nejvíce snížena při zachování pevnosti, a to i přes použití těžkých materiálů.
Základna hřídele závaží je opatřena pryžovým kloubem pro tlumení, aby se zabránilo částečné rezonanci v nízkofrekvenčním pásmu. Hřídel závaží je zavěšena na těle ramene, aby se potlačila částečná rezonance. Údajně se podařilo dosáhnout silných protiopatření zpětné vazby a zlepšit citlivost S/N.
Efektivní délka je 214 mm u modelu AS-212R a 311 mm u modelu AS-309R, s přesahem 18 mm u modelu AS-212R a 12,5 mm u modelu AS-309R. Průměr hřídele ramene je u obou modelů φ18 mm a doporučená hodnota otvoru pro hřídel ramene je u obou modelů φ20-22 mm.
Předběžné specifikace společné pro oba modely zahrnují rozsah tlaku jehly 0-3 g (se standardními závažími) a hmotnost nábojnice 18-28 g (se standardními závažími, včetně nábojnice). Hmotnost AS-212R je 600 g a AS-309R 670 g.
Add a comment
Malá překvapení každodenního audiofila
Ačkoliv se posuzování audio komponentů bezmála denně (s čestmými výjimkami letních dovolených, kde je naopak pár týdnů reálně ticho a slouží jako "rekalibrace" ušního aparátu) věnuji už nějakých 17 let a poslouchal jsem rád i předtím... Přestože jsem za tu dobu slyšel na 5 000 výrobků všech tříd, kvalit a podob... Bez ohledu na to, že nějaké polovině z toho počtu jsem věnoval hodně času na kompletní recenzi... I tak se tu a tam objeví něco, co překvapí. Jako teď.
Číst dál...