650 200 loewe

Název těchto reprosoustav ve mně vzbuzuje poněkud rozporuplné pocity. Očekávat od pěti reprosoustav, ještě ke všemu pěkně vyrobených a poměrně hodnotně působících, čistou akustiku (Pure Acoustic) a ještě k tomu ušlechtilost (Noble), to se zdá být při ceně 15 000,- za kompletní sadu maličko úsměvné. A z hlediska „dvoukanálového audiofila" také je. Jenže, milý čtenáři, tady jsme na půdě efektního, mocného a zábavného zvuku, nedecentních efektů a při náhlém výbuchu „nabušených" efektů leknutím létajícího popcornu. Tady jsme v revíru domácího kina, kde platí diametrálně odlišná měřítka.

Add a comment

Text vyšel v našem partnerském časopise CANADA Hi-Fi.

Mám takový zvláštní pocit, že řidič společnosti UPS, který pravidelně rozváží zásilky v našem okolí, není nijak nadšený, když doručuje balíky k mým dveřím. Jsem si tím téměř jistý, protože v jeho rajónu nemá nikdo tak velké a těžké zásilky jako právě já. Při jeho poslední návštěvě jsem otevřel dveře a našel ho tam stát, lapaje po dechu, s obrovským balíkem obsahujícím subwoofer značky KEF. Tato zásilka obsahovala nejnovější sadu reproduktorů šesté generace série KEF Q. Protože tato série obsahuje několik různých modelů, je z ní možno sestavit multikanálový systém nabízející několik reproduktorových konfigurací. Souprava 5.1, jež dorazila k mým dveřím, obsahovala věže iQ9, regálové reproduktory iQ3, centrální reproduktor iQ6c a k tomu ještě subwoofer PSW 3500. Všechny tyto reproduktory kromě subwooferu se dají považovat za vlajkovou loď celé série. Koncová cena tohoto systému se pohybuje kolem 4100 dolarů.

Add a comment

Text vyšel v našem partnerském časopise CANADA Hi-Fi.

Nic nevoní tak příjemně jako úplně nový reproduktor. Přesně tak jsem to cítil při rozbalování nového systému domácího kina Axiom Audio Epic Midi 125. Možná to bylo proto, že reproduktory byly vyrobeny snad jen několik dní předtím v dílnách firmy Axiom ve městě Dwight, stát Ontario, pouhé dvě hodiny jízdy na sever od naší torontské kanceláře. Svým způsobem je to jako čerstvý letní produkt státu Ontario, jen s tím rozdílem, že tyto reproduktory by si svou čerstvou vůni (nebo zvuk) měly uchovat po celý rok.

Add a comment

Text vyšel v našem partnerském časopise CANADA Hi-Fi.

Ne každá místnost má dostatek prostoru pro sadu pěti reproduktorů a subwooferu. Popravdě řečeno, rozhodně víc než většina. Někteří z nás by sice rádi poslouchali kvalitní prostorový zvuk, ale určitě nechtějí být obklopeni spoustou reproduktorových skříní. Mnozí výrobci to vyřešili tak, že začali vyrábět stále menší reproduktory a integrovat je do takzvaných systémů Lifestyle®. Tyto nevelké reproduktory je třeba umístit na stojany do výše uší. Váš životní prostor je tak omezován stále stejným počtem reproduktorů, které jsou nyní navíc ještě situovány na nestabilních stojanech. K tomu všemu je jejich zvuk většinou přesně takový, jak napovídá jejich velikost. Pro sledování filmů to nemusí vadit, ale na poslech kvalitní hudby můžete zapomenout. Společnost Mirage, sídlící v kanadském Torontu, vyvinula inteligentní řešení těchto problémů, kterému navíc nechybí ani styl.

Add a comment

Text vyšel v našem partnerském časopise CANADA Hi-Fi.

Při prohlídce výstavy Festival Son et Image, která se konala v dubnu loňského roku v Montrealu, zaujalo několik exponátů moji pozornost. Byla tam například úplně nová sada reproduktorů Dôme 5.1 od francouzského výrobce Focal JMlab. Během výstavy jsem si zvuk těchto kompaktních a vzhledově propracovaných reproduktorů velmi oblíbil a podařilo se mi uzavřít bleskovou dohodu s jejich kanadským distributorem Plurison. Hned po ukončení výstavy jsme tak mohli provést testy v naší laboratoři.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar