Produkty Harman/Kardon poznáte určitě nejen podle loga, ale také podle specifických tvarů a linek. Zvláště čelní stěna, rozdělená pásem uzoučkých tlačítek mezi lesklý a matný povrch v poměru 2:1 u většiny modelů, nebo kruhový ovladač s jemně podsvícenou obroučkou jsou charakteristickým znamením elektroniky H/K v posledních letech. Posledními přírůstky do bohaté firemní historie je dvojice dvoukanálových receiverů, které se od sebe liší jen v malých krůčcích – vizuálně, výbavou i cenou.

Add a comment

Značka „La Boite Concept" vám patrně mnoho neřekne, ale těm znalejším a zkušenějším by snad mohlo alespoň povědomé připadat jméno francouzské firmy Siare. Pokud ne, zkusíme jí přiblížit – již od roku 1945, pod vedením zakladatelky Marie Cagniard Yeramian, vyrábí ne úplně neúspěšně reproduktory a dokonce má za sebou i pár modelů reprosoustav. Právě ona, její syn, řídící Siare od roku 1972 a její vnoučata založili společně firmičku La Boite Concept, specializující se na zabudování „rodinných" reproduktorů do různých stylových kusů nábytku.

Add a comment

Firmu Yamaha asi není třeba blíže představovat, její typické logo se objevuje na patrně nejrozmanitějším rozsahu produktů, který si jen lze představit. Ostatně, která jiná značka na světě se objevuje na motorkách, lodích, generátorech, hudebních nástrojích a také spotřební elektronice? Žádná? Správně. Navíc patří tato dnes obrovská korporace k nejstarším firmám v oboru – první zmínky pochází až z roku 1887, byť oficiálně se první prezident regulérní firmy objevil až v roce 1955. Na konci 19. století se jméno Yamaha (podle Torakusu Yamahy) objevilo v souvislosti s opravou varhan.

Add a comment

Francouzský Cabasse má záběr jako málokterá firma, vyrábějící reprosoustavy. Jejich katalog sahá od multimilionových sfér toho nejvyššího high-endu v podobě Cabasse La Sphére až po jednoduché, klasické reprosoustavy v řádech tisíců korun. Poslední dekáda je zavedla i na pole aktivních sestav, které se prezentují v modelové řadě Stream a sází na kombinaci jednoduchého soužití, „počítačových" funkcí, designu a firemního zvuku.

Add a comment

Komu doma netečou hudební data domácí sítí, ten není moderním hifistou. Tradicionalistům šedivý vlasy byť jen při vyslovení slova „streaming", leckterý náročný posluchač a milovník věrné reprodukce si dnes ale již svou sbírku hýčká místo na stříbrných kotoučcích a vinylech v podobě jedniček a nul na poněkud anonymním síťovém úložišti. Ostatně potřebám hlavně nastupující generace posluchačů vychází vstříc už i velmi konzervativní výrobci, kdo dnes nenabízí streamující, či alespoň přes USB připojitelný produkt, ten jako kdyby nebyl. Všimli si toho i v legendární francouzské firmičce Cabasse a vrhli na trh velmi zajímavý systém Stream 3.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution