2016 06 06 TST Audiolab 8300CD 1

Britský Audiolab založil Philip Swift s Derekem Scotlandem na začátku 80. let a hned s první sérií 8000A sklidila tahle dvojice nemalý úspěch. Koncem 90. let změnila firma jméno na TAG McLaren Audio, aby se v roce 2004 znovu vrátila k názvu původnímu, když zapadla do International Audio Group se značkami jako QUAD, Wharfedale, Luxman nebo Mission. Nejnovějším přírůstkem do katalogu je série 8300, rozvíjející koncept (nepřekvapivě) přístrojů s označením 8200.

Add a comment

2016 04 12 TST Gato Audio CDD 1 1

O dánských Gato Audio už byla na webu Hi-Fi Voice několikerá zmínka, naposledy o designovém integrovaném zesilovači AMP-150, který však není jen vizuálním krasavcem, ale také poctivým muzikantem. Jako adekvátní zdroj signálu pro celou řadu obdobně pojaté zesilovací elektroniky nabízí Dánové pouze jediný stroj - CD přehrávač, který lze díky digitálním vstupům použít i jako D/A převodník a který nese název CDD-1.

Add a comment

2016 01 05 TST CEC 1

Už je tomu více jak dva roky, kdy jsem se mohl potěšit precizností, smyslem pro detail a radostí z hudby v podání japonského výrobce C.E.C. Tato firma se soustředí výhradně na produkci komponent klasického hifi: CD player nebo transport, DA převodník, zesilovač. Nic víc, nic míň - ovšem se zaměřením na CD mechaniky a zkoušení netradičních a inovátorských postupů jak docílit dokonalý analogový zvuk přehráváním digitálního média. Tehdy se jednalo o skvělý CD transport a DA převodník vyšší třídy 3N.

Add a comment

2015 08 18 TST Cambridge CXC 1

Nová série CX od anglických Cambridge cílí směrem na pohodlí digitálních uživatelů. Proto se třeba D/A převodníky přestěhovaly do logického centra sestavy, do zesilovačů. Proto v katalogu nenajdete pod označením CX žádný integrovaný přehrávač disků, ale pouze transport - štíhlý, elegantní CXC, sloužící výhradně k seřazení jedniček a nul do dlouhé řady a odeslání směrem k D/A převodníku.

Add a comment

2015 05 26 TST cec cd5 1

Když se řekne C.E.C., znalejším audiofilům se vybaví řemínek. Tato japonská společnost byla prvním tamním výrobcem gramofonů a dodávala jako OEM producent i značkám jako Grundig, Marantz, Sony, Alpine, Kenwood, Sharp a dalším. To vše od roku 1954, v takzvaném "zlatém věku" hi-fi tak velká část pokroku v oblasti pohonu gramofonů pocházela právě od C.E.C. Po 29 letech analogových zkušeností uvedla firma první CD přehrávač - a rozhodla se využít znalostí právě z gramofonového průmyslu, takže namísto přímého náhonu se kompaktní disky v jejích přehrávačích roztáčely a dodnes povětšinou roztáčí za pomoci řemínku; přesně jako u gramofonů.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution