800 150 hifistyl

2015 12 14 TST Music First Audio Classic v2 1

Skromná a nenápadná malá firmička Stevens-Billington z jižního pobřeží Anglie byla založena v roce 1963 a po dlouhá, dlouhá léta se věnovala výrobě nekompromisních transformátorů pro audio aplikace. V 90. letech pak společnost začala vyrábět i vlastní audio produkty, konkrétně pasivní předzesilovače a zvolila si k tomu obchodní značku Music First Audio.

Add a comment

2015 11 24 TST NAD C510 1

Pokud je některá z velkých, zavedených značek v hi-fi symbolem nadšení pro digitál (a je jedno, jestli zrovna myslíme signál z počítače nebo zesilovače pracující ve třídě D či cokoliv dalšího), je to NAD. Stačí se podívat na jejich malé a povedené "stolní" produkty řady D, nebo i na druhý konec spektra, do řady Masters, které vládne digitální předzesilovač s hybridním digitálním koncovým stupněm. Není tak divu, že to je právě NAD, u kterého se objevuje první dostupný čistě digitální předzesilovač s integrovaným D/A převodníkem.

Add a comment

2015 10 20 TST Rogue Audio RP 5 1

Elektronkové koncové stupně M-180 od Rogue Audio patří k tomu nejlepšímu, co si můžete pořídit ve čtvrtmilionové kategorii (pokud zrovna nepotřebujete ultimativní výkon nebo strojově dokonalou analytičnost). Co by ale byl výkon bez kontroly? Proto k nám s monobloky doputoval také řídící zesilovač stejného výrobce - model RP-5, patřící zhruba doprostřed současné produkce.

Add a comment

2015 08 25 TST Audionet PRE G2 1

Když k nám dorazily vskutku talentované koncové stupně Audionet MAX a k nim jako zdroj signálu soulution 746, bylo záhodno je doplnit i adekvátně dimenzovaným řídícím zesilovačem. Volba padla na Audionet PRE G2 - už proto, že spřažení elektroniky z jedné výrobní linky bývá jednak zvukově optimální, jednak má člověk jednoduše pocit jakéhosi souladu a podvědomě cítí zvláštní harmonii, byť tyto pocity někdo může označit za náznak obsedantně kompulzivní poruchy.

Add a comment

2015 06 30 TST Primare PRE60 1

Švédská firma Primare je stálicí na trhu hi-fi techniky, však bez větších výkyvů prosperuje už od roku 1985. Chlubí se mnoha úspěchy, dokonce i jedním netradičním - jeden z jejích prvních produktů, předzesilovač 928, je jediným kusem audio elektroniky, který je díky svému designu vystaven v kodaňském muzeu industriálního umění. Ještě relativně nedávno patřila značka ke hráčům, jejichž produkty byly nejen oceňované, ale v zásadě i dostupné a pohybující se ve světě pětimístných cenovek. Nový dělený zesilovač, tvořící vlastní řadu 60, ale nyní mírí do výrazně vyšších sfér.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 grandinote

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box
Grandinote Celio

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 audio visual 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar