2015 07 07 TST Harbeth Super HL5 Plus 1

Harbeth, to je sympaticky svá firma, sídlící v Haywards Heath ne úplně daleko směrem na jih od Londýna. Počet zaměstnanců dodnes ukážete jen za pomoci prstů na rukou, nedělá si hlavu vlastně vůbec s ničím a je autenticky anglická, jako kdyby vypadla z poloviny 20. století. Snad i proto je uvedení nového modelu téhle značky něco jako oslava kulatin - prostě událost s velkým U, které je škoda se nezúčastnit, protože za svůj aktivní život se mnoha takových nedočkáte. Doslova.

Add a comment

2015 07 07 TST Sonus Faber Chameleon B 1

Italský Sonus Faber zakořenil ve světě věrného zvuku už v roce 1980 a to modelem Parva, netradičně pojatým dvoupásmovým monitorem. Dalším zlomovým produktem byl o 11 let později další dvoupásmový model Extrema. Přes dnes v katalogu dominující velké reprosoustavy jsou to právě dvoupásmové monitory, kterými se Sonus etabloval. Nejžhavěji výrobce v současnosti mluví o svém modelu Chameleon B, což je, nepřekvapivě, opět dvoupásmová nevelká reprosoustava, tentokráte ale zaměřená zjevně na city a vnímání mladých a designově smýšlejících posluchačů hudby.

Add a comment

2015 06 16 TST Dexon Largo 70 1

Česká společnost Dexon bývá tak trochu pod rozlišovací schopností ortodoxních českých hifistů, protože její portfolio tvoří modely entry level, posazené tedy logicky níže, než produkce AQ či Xavian. Navíc reprosoustavy tvoří jen zanedbatelnou část katalogu, ve zbytku je vše od samostatných měničů, přes vestavné ozvučení až po produkty pro zvukaře, muzikanty a jiné profese. V roce 2015 se však objevila série Largo, sestávající ze sloupku prostě označeného 130 a regálovky označené neméně jednoduše jako 70.

Add a comment

2015 05 19 TST Xavian Perla 1

Na pražské Audio Video Show měl Xavian plakát s nápisem "Přelom 2015". Nic menšího si také uvedení dvojice reprosoustav z masivu nezaslouží. Referenční dvoupásmovka Orfeo je takovým bombónkem, ale byla by škoda, kdyby v jejím stínu zůstal nižší model, vlastně ještě dobře zaplatitelný dvoupásmový regálový model Perla. Ten totiž sdílí identické hodnoty a přístup, jako Orfeo, ale v balení "pro každého".

Add a comment

2015 05 12 TST tannoy revolution xt6 1

Skotský Tannoy patří mezi velmi oblíbené značky a jejich produkty si prostě nespletete - ani díky výraznému vizuálnímu pojetí, točícímu se víceméně kolem koncetrického měniče, ani díky zvuku, který více či méně díky této koncepci nese svůj charakter. Chvíli nebylo o této firmě pořádně slyšet, aktuálně se ale vytasila s reinkarnací střední řady Revolution s přídomkem XT. My jsme měli možnost jako první ochutnat regálový model 6.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution