A aby laskavý čtenář neřekl, že jej zanedbáváme, přinášíme pohled na High End Praha 2011 okem a slovem Jiřího Petráka.

Add a comment

V neděli 20. února 2011 zavřela brány jediná opravdová výstava audio (a částečně i video) techniky na území Čech. High End Praha letos přinesl nadšení, rozpaky, nečekané i čekané novinky, potěšení, ale hlavně - konečně pocit, že se snaží jít směrem k vážně brané a konkurenceschopné výstavní akci nejen z hlediska lokálního českého písečku. Udrží-li ještě pár let stejný směr a tempo jako v posledních dvou ročnících, bude dobře... Nyní si dovolujeme nabídnout HEP 2011 v obrazech s několika dojmy na závěr a přáním, aby High End Praha prosperoval a kvetl.

Add a comment

Začněme podle hesla „Opakování, matka moudrosti": Na pražském Vyšehradě už se mnoho let koná vždy začátkem roku výstava. Na „hájend" se pak sjíždí všichni, co v české kotlině v tomto malém, specifickém oboru něco znamenají nebo znamenat chtějí a vlastně se tak až do loňského ročníku točili stále dokola ti stejní vystavovatelé a ti stejní návštěvníci. Jaké ale bylo překvapení, když v roce 2010 z lehce upadající a fosilizující výstavní akce vykvetla show aspirující na pochvalu zcela jistě z pohledu lokálního, dost možná i středoevropského.

Add a comment

Na pražském Vyšehradě už se mnoho let koná vždy začátkem roku výstava. Na „hájend" se pak sjíždí všichni, co v české kotlině v tomto malém, specifickém oboru něco znamenají nebo znamenat chtějí a vlastně se tak až do loňského ročníku točili stále dokola ti stejní vystavovatelé a ti stejní návštěvníci. Jaké ale bylo překvapení, když v roce 2010 z lehce upadající a fosilizující výstavní akce vykvetla show aspirující na pochvalu zcela jistě z pohledu lokálního, dost možná i středoevropského.

Add a comment

High End Praha je již dlouhá léta synonymem pro „výstavu“ - když někdo v oboru zmíní ve své řeči výstavní akci, téměř bezpochyby se jedná právě o High End na pražském Vyšehradě. Letošní ročník připadl na sobotu a neděli 13. a 14. března a jako vždy zabral velké konferenční salonky hotelu Corinthia a pokoje (tento rok v devátém patře), ke všemu se ještě přidalo patro dvacáté čtvrté a čtyři konferenční místnosti. Po zklamání v podobě loňské výstavy Home Cinema je znát na High Endu jistá rezervovanost vystavovatelů, kteří přeci jen soustředili své expozice povětšinou na nějakou „hlavní hvězdu“ a pár drobností okolo.Zato se zdá, že vše jde podle hesla „kvalita lepší než kvantita“. Po shlédnutí davů, přítomných ve výstavních prostorách po celý dnešní den se také zdá, že High End konečně bez sarkastického přídechu může být zván největší a nejlepší obrovou výstavou v Českých a Slovenských zemích. Nač dále okecávat, pojďme se podívat na fotky a zápisky.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution