2017 07 18 TST Advance Acoustic X 1000 1

Brie-Comte-Robert je nádherně starosvětské místo na jihovýchodním okraji Paříže a krom řady středověkých staveb nabízí pro audiofila i jinou atrakci - sídlo firma Advance Acoustic, značky, která začala jako výrobce levných zařízení a dnes po 22 letech existence nabízí stále velmi dostupné, ale už i výše postavené zboží od malé elektroniky, lifestyle zařízení přes reprosoustavy až po seriózní komponenty.

2017 07 18 TST GoldenEar Triton Seven 1

Značka GoldenEar je tak trochu odměna, kterou si Sandy Gross, který kdysi stvořil americké mainstreamové audio firmy Polk Audio nebo Definitive Audio, nadělil za odměnu po své dlouhé a úspěšné kariéře a která jeho zkušenosti transformuje do "high endu za rozumnou cenu" (dle jeho slov).

2017 07 18 TST ProAc Response DB3 1

Anglický ProAc (neboli Professional Acoustics) patří do zlatého fondu nepříliš velkých ostrovních firem, které stále udržují naživu zvuk Albionu tak, jak se etabloval ve zlaté éře hi-fi - ProAc (původně Celef) vznikl už v roce 1973. Za vším stojí dlouhodobý ředitel a hlavní návrhář v jedné osobě - Stewart Tyler. Právě on navrhuje vše od tvaru a velikostí ozvučnic, přes topologii výhybek až po materiály a parametry měničů.

2017 07 18 TST Oehlbach Bi Tech 4 1

Německý Oehlbach patří s historií dlouhou přes čtyři dekády mezi tradiční výrobce kabelů, dnes pak už patří pod křídla skupiny, v níž jsou i další "Němci" jako Heco nebo Magnat. Krom kabelů dnes už s logem Magnat najdete i elektroniku nebo všemožné příslušenství, dohromady je to prý zhruba 850 různých položek.

2017 07 18 TST PMC Twenty5 22 1

Britskou firmu PMC založil v roce 1991 Peter Thomas (který odešel z BBC) a Adrian Loader (který odešel z FWO Bauch, firmy distribuující audio). Původně značka vyráběla reprosoustavy zejména pro profesionály z audio oboru (kde je úspěšná i dnes), časem ale přidala i modely pro domácí poslech. Základní domácí řadou je pak Twenty, respektive její nové generace Twenty5.

2017 07 18 TST Cabasse Pacific 3SA 1

Pokud je pro dnešní francouzský Cabasse něco charakteristické, pak jsou to "koule" - správně řečeno koaxiální měniče, které svým vzhledem tak trošku připomínají Bibendum, naducanou postavičku spjatou se gumárnou Michelin. Je jedno, zda jde o obří verze v modelech La Sphere nebo L´Ocean či o menší Pacific a další - jednou z nejstarších stále vyráběných aplikací je ta v poloaktivních sloupech Pacific 3SA.