Tři desítky let praxe, rozsáhlý katalog současný a ještě širší historický, ale hlavně, hlavně veliké, robustní zesilovače. Největším kouskem je sice až obludně obrovský koncový stupeň AMS s rovnou stovkou Wattů výkonu v čisté třídě A – s velkou pravděpodobností je to také nejlépe hrající topení na světě (však si představte ten ztrátový tepelný výkon). Pokud se budete chtít postavit přeci jen trochu nohama na zem, dostanete se ke „klasické" sérii M8, kterou tvoří v podstatě jen jeden dělený zesilovač – vybrat si můžete jen stereo provedení koncového stupně, nebo ultimativní, až děsivě výkonný pár monobloků.

Add a comment

Firma Audio Research patří k nejstarším kontinuálně fungujícím firmám na území Spojených států, alespoň v oboru high fidelity. V Minneapolis byla založena již v roce 1970 – jak jinak, než s cílem dosáhnout dokonalé reprodukce. Firemním heslem dodnes zůstává „HIGH DEFINITION", neboli vysoké rozlišení. Zakladatel William Johnson se navrhováním audio elektroniky zabýval dokonce ještě o celých 20 let déle a je i jeho zásluhou, že masivní odklon od elektronek k polovodičům ty první jmenované úplně nevyhladil.

Add a comment

Čínská značka Xindak je na začátku druhé dekády jedenadvacátého století ve skvělé formě, o tom není pochyb. Přístroje s atraktivními cenovkami už nenesou patinu „čínského výrobku“, jako by tomu bylo ještě před pár lety, ale jsou plnohodnotnými konkurenty zavedených světových značek. Jen s tím drobným rozdílem, že Xindak si zatím nenechává zaplatit za tradici a velké jméno, čímž se často dostane pod cenovky ostatních výrobců.

Add a comment

Classé, to je v oboru high-endu velké jméno. A jako každé takové má je téměř absolutně polarizované – buď se vám líbí, nebo ho nesnášíte. Není ovšem pochyb, že určité neoddiskutovatelné kvality tyto přístroje mít musí – však je používá poměrně velké množství nahrávacích studií pro kontrolu nahrávání, mastering,… Classé je prostě něco jako takový Bentley v oblasti automobilů. Drahé, precizně udělané, neoddiskutovatelně dobré. Přesto staví hlavně na jakémsi osobním kouzlu, protože ačkoliv jsou technicky na slušné úrovni, v dané cenové kategorii nabízí spíše konzervativní a ověřený přístup „k věci“.

Add a comment

Je tomu přesně 20 let, co v krásném kalifornském městečku (či spíše vesničce) Foresthill vznikla společnost Pass Labs. Nelson Pass začínal svou dráhu audio designéra v proslulé značce Treshold a jméno si udělal na klasické technologii STASIS, o jejíž kvalitách hovoří nejlépe to, že je v produkci s mírnými modifikacemi již 40 let. Ostatně ani modely v katalogu firmy nesoucí jeho vlastní jméno se nemění a nevyvíjí nikterak překotným tempem.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar