Kalifornská značka OPPO už své kvality prokázala – její univerzální přehrávače na trhu mají jen minimum konkurence, protože jejich špičkové možnosti patří spíše do střední cenové kategorie a budete-li chtít, patrně nebude zase takový problém si je pořídit. Že bude problém najít v současnosti kvalitnější obraz, to je také fakt. Když se tak v OPPO rozhodli vyprodukovat referenční sluchátka a sluchátkový zesilovač, jen málokdo pochyboval, že slovo referenční tu bude na místě.

Add a comment

Britové v Musical Fidelity mají s konstrukcí sluchátkových zesilovačů velké zkušenosti. Však kdo by neznal snad až ikonické válce X-CAN, případně konzervativnější krabičky V-CAN v mnoha vývojových verzích? I v současném katalogu najdete ideové nástupce, ať už se jedná o levný stroj V90-HPA, nebo stále dostupný, ale už výrazně dospělejší M1HPAP, který si dnes představíme.

Add a comment

Mnozí lidé si myslí, že firma skrytá za čtyřpísmenným názvem OPPO je odkudsi z východní Asie, případně rovnou z Číny. Jenže (ačkoliv ve zmíněném regionu vyrábí, tak jako téměř všichni) ona vznikla v roce 2004 v kalifornském Mountain View, někde mezi San Franciscem a San Jose, kde mimo jiné najdete i veleznámé Silicon Valley. Jde tedy o značně podnětné sousedství, jednoduše jedno z nejkreativnějších míst technologického světa. Snad i proto může tak mladičká firma nabídnout patrně nejlepší univerzální přehrávač na světě (jde o BDP-105D, aby nevznikla mýlka). Snad i proto nyní přichází s neobvykle koncipovanými sluchátky a sluchátkovým zesilovačem té nejvyšší třídy.

Add a comment

Ačkoliv se nová řada sluchátek Sennheiser pozicuje do role nástrojů pro profesionály, hlavně pak diskžokeje, pořád v ní zůstává dostatek firemního ducha i pro domácí použití – však jsme to snad jasně řekli v textu o vlajkové lodi HD8. Na druhém konci katalogu pro DJ je model HD6 Mix, který je – dle popisu – určen pro práci ve studiu a monitoring. A jako takový by měl dle všeho ctít přesně to, po čem touží i domácí milovníci věrné reprodukce.

Add a comment

Nejmenší high endová sluchátka na světě, to je nezaměnitelná definice. Dle všeho by měla sedět na nejvyšší model in-ear sluchátek značky Klipch, X11i. Již od pohledu nebude pochyb – ozvučnice s reproduktory jako kdyby byly jen mírným rozšířením signálových kabelů a nebýt silikonových náušníků, měli byste pocit, že vám někdo ozvučnice prostě ustřihl a vám zůstal jen drát. I přes svou miniaturnost si ale X11i kladou za cíl být plnoprávnými členy rodiny prémiových a stylových sluchátek.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar