2016 06 06 TST OceanWay Eureka 1

Americkou firmu OceanWay jsme již představili blíže v recenzi jejich sloupového modelu Sausalito, začátkem roku 2016 se ale na trhu objevila "useknutá" verze Eureka, která je regálovou variantou, zbavenou basového měniče, jinak ale ctí jak osazení, tak tvarovou koncepci velkého sloupku. A co víc, je k mání za zhruba čtvrtinu jeho nemalé ceny, což v kombinaci s výrazně menšími nároky na velikost poslechového prostoru zavdává právo ke slušným očekáváním.

Add a comment

2016 05 03 TST Wharfedale Diamond 225 1

Portfolio tradiční původem anglické značky Wharfedale je patrně dost široké, že by při poskládání jednotlivých modelů vedle sebe dokázalo překlenout lamanšský průliv a dovolilo audiofilům přejít z kontinentu suchou nohou do bájného ostrovního království reprodukovaného zvuku. Základním stavebním kamenem takového mostu by se pak jistě staly řady Diamond, kombinující cenovou přívětivost a vizuální atraktivnost.

Add a comment

2016 04 12 TST Dali Menuet 1

Maličké dvoupásmové reprosoustavy mají své zvláštní kouzlo. I když objektivně vzato nemají šanci zahrát dostatečně hluboký bas, nemají možnost vystihnout plnou dynamiku nástrojů a povětšinou jsou použitelné spíše na blízký poslech a v malých místnostech. Jenže něco na nich je, něco okouzlujícího, něco, co vás - pokud jsou jen trochu dobře udělané - přenese "blízko" k hudbě.

Add a comment

2016 04 12 TST ProAc Studio SM100 1

Britský ProAc je příkladem typické malé ostrovní firmy, zabývající se výrobou reprosoustav. Tak jako u ProAc v Brackley nedaleko Oxfordu to vypadá u mnoha tradičních značek - ruční práce, jen pár zaměstnanců a šéf, který zároveň bývá i hlavním inženýrem a to alespoň posledních 20 - 30 let. Možná právě tenhle mix stojí za "tradičním anglickým zvukem".

Add a comment

2016 04 12 TST Quadral Altan Aktiv 1

Aktivní reprosoustavy jsou už dlouhá léta standardem mezi profesionály, v domácnostech ale doposud příliš nezakotvily. Přitom dobře provedené aktivní řešení má spíše jen výhody - ultra krátké signálové dráhy k měničům, prostorovou úspornost, vyladěné parametry pro konkrétní měniče a často i schopnost je precizněji kontrolovat. Jednou ze značek, která začala domácí aktivní poslech přeci jen nabízet, je i severoněmecký Quadral, který začal rovnou v nejvyšší řadě Aurum.

Add a comment

200 300 mcintosh

200 200 xavian 20let

200 200 studiospalicek

200 200 rpaudio

200 100 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 xavian 200 200 soundstyle 200 200 ketos 200 200 tykon 200 200 psg

200 200 hifiguide 200 200 cptpraha 200 200 elac 200 200 naimstudio 200 200 horn

200 200 aq 200 20 voice 200 200 elfton 200 200 horizontrading 200 200 kasaudio

200 200 pmc 200 200 mareka audio 200 200 ibdczech 200 200 altei 200 200 4ce distribution