800 150 hifistyl

2016 11 09 TST QUAD ESL2012 1

Elektrostatické reprosoustavy jsou neobvyklou koncepcí a je jen velmi málo výrobců, kteří dodnes jdou touto cestou - jedním z takových vytrvalců a patrně jediným, kdo doopravdy smysluplně zvládl sériovou výrobu elektrostatů (nepočítáme-li hybridní Martin Logan), je původem britský Quad, neméně dobře známý i svými elektronkovými kouzelnými zesilovači.

Add a comment

2016 11 03 TST Vienna Acoustics The Music 1

Společnost Vienna Acoustics pochází - jak už těm rychlejším zřejmě došlo - z Vídně. Ač dnes vytváří výhradně luxusnější reprosoustavy, začínala v roce 1989 v zásadě velmi klasickými a nijak překvapivými kreacemi, začátkem 90. let pak dokonce zkusila i tvorbu elektronkového zesilovače. Zhruba od poloviny "devadesátek" pak pod značkou Vienna Acoustics vznikají výhradně krásné, sošné reprosoustavy.

Add a comment

2016 11 01 TST Elfton Magion 1

Malí výrobci reprosoustav jsou jedním z typickým rysů kolébky hi-fi - Velké Británie. Právě na jejich tradici a styl navazuje i malý český výrobce Elfton, sídlící pár kilometrů jihozápadně od Prahy. Jde o značku mladou, vlastně tak mladou, že na vizitkách dosud zasychá lak - vznikla totiž začátkem roku 2016, byť všichni zúčastnění prý mají léta zkušeností s výrobou reprosoustav v jiných firmách a projektech.

Add a comment

2016 09 06 TST GoldenEar Triton One 1

Třetí významný audio počin Sandyho Grosse (po Polk Audio a Definitive Technology), v Marylandu na východním pobřeží Spojených států sídlící GoldenEar, za nemnoho let své existence stihl posbírat poměrně zajímavá ocenění. Firma sice nepatří mezi globální superstar, nicméně se svým atypickým přístupem ke konstrukci reprosoustav i cenotvorbě byla její vlajková loď Triton One kupříkladu zařazena mezi ty absolutně nejlepší produkty roku 2015 dle Stereophile; zajímavé je, že ostatní "vyvolení" stojí vždy víceméně 5x tolik.

Add a comment

2016 08 19 TST Reflector Audio Bespoke B18 1

Co potřebujete ke konstrukci high-end reprosoustav? Špičkové měniče, rozumně navrženou a spočítanou výhybku a ozvučnici, která všem součástkám dá nerušené prostředí pro odvedení optimálního výkonu. Nejčastěji se pak výrobci snaží vytvořit ozvučnici tak tuhou, aby vibrace nepřecházely do zmíněných základních a důležitých součástek. Jen pár výrobců to ale řeší radikálně jiným způsobem - z receptu na dobrý zvuk jednoduše problematickou ozvučnici zcela vynechají.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 grandinote

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box
Grandinote Celio

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 audio visual 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar