800 150 hifistyl

2017 01 29 TST AVM MP 6 2 1

Produkty firmy AVM, neboli Audio Video Manufaktur, se vyrábí ručně v sídle firmy v městečku Malsch poblíž francouzsko-německého pomezí a to výhradně z komponentů vyrobených přímo ve firmě, případně získaných od dodavatelů z okruhu několika kilometrů. Jde typicky o transformátory nebo desky plošných spojů, vše ale poctivě splňuje kritéria "Handmade in Germany" - na rozdíl od mnoha firem to tak u AVM není jen nálepka.

Add a comment

2017 01 13 TST Arcam Solo Movie 2 1 1

Kombajn je jednoúčelový stroj, zajišťující sklizeň úrody na polích, ale také přátelské označení pro kombinované přístroje - ať už ty, které mají třeba jen dvě funkce v jedné, nebo ty, které výbavou doslova přetékají. Britský Arcam byl zhruba před dekádou jedním z prvních, kdo "nahustil" všechny pro domácnost důležité audio-video funkce do jediného kompaktního šasi. A doddnes je tradice produktů Solo stále živá.

Add a comment

2016 12 01 TST Yamaha MCR N570D 1

Kde leží hranice komerčního domácího ozvučení a hi-fi, to asi zase není tak složité určit, ale kde leží hranice "dobrého zvuku"? Soudě dle popularity kompaktních "skoro-hi-fi" řešení typu jednotky s elektronikou v kombinaci s klasickými regálovými reprosoustavami v cenách mezi 10 - 20 tisíci Kournami, by to mohlo být někde tam. Yamaha nás o tom zkouší přesvědčit dvojicí sestav tohoto střihu - v nejnovější generaci mají tyto sestavy i konektivitu do systému MusicCast, tedy do mulitroom řešení, které umí propojit do ovládání v aplikaci všechny moderní komponenty Yamaha v domácnosti.

Add a comment

2016 11 01 TST EC Living 1

Když norský Electrocompaniet uvedl poprvé lifestylovou řadu EC Living, bylo díky jejich zaměření spíše na vyšší high-end trošku překvapení, byť tím reagoval na vzrůstající příliv podobných produktů, které dnes zkouší prosadit snad každý. EC Living se ale od ostatních trochu liší - designem, ale i pojetím. Nejde totiž až tak o jednotlivé komponenty, jako spíše o celkový smysluplný ekosystém, který se v mainstreamových kategoriích snaží razit třeba SONOS, HEOS nebo Bluesound.

Add a comment

2016 07 21 TST Creative Labs ROAR Pro 1

Bluetooth (nebo obecně aktivní) reproduktory jsou, zdá se, zejména pro mladší super atraktivním artiklem. Jsou jednoduché na obsluhu, povětšinou snadno přenosné a dost často z nich zní soudobá populární a rocková hudba dobře kvůli frekvenčnímu vyladění směrem k "hezkosti", ale také kvůli možnosti aktivně do zvuku zasahovat dnes již dostatečně výkonnými DSP. Krom hi-fi značek jako JBL, Harman/Kardon nebo Bowers&Wilkins (a dalších) vyrábí podobná zařízení i značky někde na rozhraní konzumu a "lepšího" zvuku, mimo jiné Creative Labs.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 grandinote

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box
Grandinote Celio

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 audio visual 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar