2016 01 27 TST Yamaha WX 030 1

Yamaha se poměrně nedávno rozhodla uvést v život koncept MusicCast, což vlastně není nic jiného, než propojení všech do sítě zapojených přístrojů této značky do jednoho ovládacího bodu (vašeho chytrého telefonu či tabletu nejpravděpodobněji) pro co největší komfort a také vdechnutí nového života do stávajících síťových komponentů, u nichž najednou můžete odložit dálkové ovládání a hudbu si "brát s sebou" po všech prostorách domácnosti.

Add a comment

2015 12 14 TST Bose Wave System IV 1

Značku Bose netřeba představovat. Jejich velký zvuk z malých rozměrů má, zdá se, ideální relaxovaný charakter pro většinu světa, komfort soužití s těmito uživatelsky promyšlenými produkty je pak druhým výrazným pilířem, na kterém stojí proslulost značky daleko za hranicemi high fidelity. Zvuk je to sice neaudiofilský, ale zato povětšinou velmi chytlavý a atraktivní.

Add a comment

2015 10 13 TST Denon RCD M40 a SC M40 1

Oblast mikro-, mini- a podobných systémků nepokrýváme úplně často. Často je to prostě proto, že za podobné, byť rozhodně vyšší, peníze lze už koupit alespoň základní dělené "velké" hi-fi, odvádějící zpravidla lepší službu. Je ale pár výrobců, u nichž lze čekat slušný standard i v "krabičkovém" balení. Jedním z nich je i Denon, který třeba ve své historii profi přístrojů nabízel v malých šasi vysloveně úžasná řešení (třeba "kostky" CD přehrávačů z 90. let) a má tak, jak lze doufat, na čem stavět i na malém prostoru.

Add a comment

2015 07 28 TST Olive ONE 1

Není to zase tak dlouho, kdy malé all-in-one komponenty byly spíše věžičky supermarketového typu a pokusy o sofistikovanější řešení bylo možné spočítat každý rok na prstech ruky nešikovného truhláře. Technologický pokrok, miniaturizace a zvyšování efektivity však dovolilo udělat velký skok kupředu a dnes už na malém prostoru můžete vytvořit velké věci. A co víc - při zachování rozumné ceny. O něco takového, tedy šikovné funkce v elegantním a zaplatitelném balení, se snaží i americká firma Olive, která se jako jedna z prvních už před lety pustila do serverů, dotykových obrazovek a podobných, do té doby v hi-fi nevídaných řešení.

Add a comment

2015 06 16 TST Musical Fidelity Merlin 1

Dílo Anthonyho Michealsona netřeba znovu představovat. Malé shrnutí ale přeci jen nejspíše neuškodí. Ve své práci neustal od založení firmy Musical Fidelity v roce 1982 a přinesl do oboru i několik velmi důležitých nápadů a řešení. Například první vážně míněný D/A převodník si připisuje právě AM. Nebo první předzesilovač, který ve svých obvodech kombinoval elektronky a polovodiče. Musical Fidelity tak nemusí nic dokazovat, ve svých Kristových letech jde o jednu z nejdůvěrněji známých ostrovních značek.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

AKTUÁLNÍ REDAKČNÍ SESTAVY

ZESILOVAČE:

Naim Nait XS
Naim NAP250 (bi-amp)
Naim FlatCap XS
Norma Revo IPA-70B
Cambridge CXA80

ZDROJE SIGNÁLU:

OPPO BDP-105D
ASUS Xonar Essence One MUSES MKII
Apogee Groove
Cambridge CXC
The Little Black Box v2
COOD-E TV

REPROSOUSTAVY:

Harbeth Monitor 30
Xavian Perla
Xavian Premio
Fischer&Fischer SN-70

ANALOG:

VPI Scout
+ Jelco SA-250
+ Hana EH
Pro-Ject Elemental
Naim Stageline (MC)
Pro-Ject Phono Box

KABELY:

ZenSati Authentica
Chord Signature XLR-DIN
TelluriumQ Silver (repro)
TelluriumQ Black (RCA)
KrautWire Guru S (RCA)
KrautWire zakázkové stříbrné USB
KrautWire Guru Digital (RCA)
EagleCable Condor Blue (RCA)
AudioQuest Big Sur (RCA)
ProAc Response Black Signature (repro)
Vincent Premium (XLR)
Monster Cable M1000 (toslink)
Monster Cable M1000 (HDMI)
+ řada standardních low-cost kabelů

NAPÁJENÍ:

IsoTek EVO3 Solus
IsoTek EVO3 Sirius
IsoTek EVO3 Initium
Nordost Red Dawn
zakázková rozvodnice
Xindak XF-1000ES
Furman AC-210 A E

SLUCHÁTKA:

Sennheiser HD 26 Pro
Sennheiser IE 8
Koss Porta Pro CZ

OSTATNÍ:

zakázkové stojany pod Harbeth
stojany Kudos S50
akustické prvky Sonitus Acoustic
Naim Mu-so
SIM2 CrystalCube
65" Philips 65PUS7101

MĚŘENÍ:

Clio Pocket
MCP CQ5620 (osciloskop)
CD generátor

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar