keith martin

Keith Martin je velmi sympatický, usměvavý a vstřícný člověk. Málokdo by u něj patrně hádal velmi hluboké pochopení technologie napájení a přitom velmi pragmatický, přímočarý přístup k vyřešení možných problémů. Protože pro Keitha Martina není kvalitní napájení ničím jiným, než technickou výzvou, kterou je třeba zvládnout.

Add a comment

derek gilligan

Derek Gilligan je šéfkonstruktérem a vlastníkem značky Kudos. Přestože se v hi-fi průmyslu pohybuje už více než dvacet let, teprve nedávno si splnil sen a pořídil si vlastní značku. Jeho hodnoty se mírně liší od těch moderních a běžných, ale díky tomu nabízí jiný pohled na konstrukci reprosoustav a velmi přátelsky a příjemně působí nejen on, ale i jeho reprosoustavy.

Add a comment

mario binner

Mario Binner pracuje v legendární značce Audio Note jako „předváděč“. Aby se vývojáři mohli plně soustředit na nové produkty značky, on jezdí po světě a prezentuje to, v čem leží síla elektronkových konstrukcí Audio Note. Svým klidem, úsměvem a sebejistým prohlášením, že v jednoduchosti je síla a že Audio Note momentálně umí nabídnout patrně nejkratší cestu k živému hudebnímu originálu umí být velmi přesvědčivý. HFV: Tak jak se Vám líbí v Praze?
MB: Díky za optání, jsem tu poprvé a máte tady krásnou hi-fi show. Spousta lidí...

Add a comment

2011 10 19 PRF IsoTek

Dnes vám přinášíme rozhovor s Keithem Martinem, zakladatelem a ředitelem věhlasné společnosti IsoTek, jejíž produkty v oblasti napájení audio sestav si během let získaly až neskutečné množství různých ocenění a pochval od odborného tisku i spotřebitelů. S cenami od osmi tisíc po sto osmdesát tisíc korun za ultimativní řešení to dokonce není ani značka, která by byla mimo dosah většiny kupujících. Keith Martin se s námi rozpovídal o tom, jak se mu líbí v Čechách, proč by každý na světě mel mít síťový filtr a jak vidí budoucnost high endových audio systémů.

Add a comment

horcic

Do volné série rozhovorů s významnými či zajímavými osobnostmi české high fidelity scény nepochybně patří i další z nich, k němuž se propůjčil současný šéfredaktor historicky nejdéle působícího časopisu o tomto tématu – Sterea&Videa. Luboš Hořčic se tak zařazuje po bok již vyzpovídaných – Bohdana Baďury z Eurostaru a Luďka Šrolla.

Add a comment

200 300 xavian

200 200 mcintosh

200 200 tykon

200 200 soundstyle

200 200 longplay

200 200 wdq

200 100 optoma

200 300 basys cs subpage

 

ŠÉFREDAKTORŮV NEPRAVIDELNÍK

Kolik peněz musím doopravdy utratit?

Je to časté téma vašich dotazů směrem na redakci Hi-Fi Voice. "Kolik musím utratit, abych dostal zvuk co chci?", "Vyplatí se připlatit za X nebo za Y?" nebo třeba "Má vůbec cenu kupovat to, když to stojí jen ZZZ?". Neméně časté je pak nadšení nad tím, že to produkt za pár tisíc "natře" produktu za desítky a stovky tisíc (ovšem mám podezření, že pisatel nevěnoval poslechu a vzájemnému srovnání zase až tak moc času...). Takže kolik peněz vlastně je třeba DOOPRAVDY utratit?

Číst dál...

200 200 basys 200 200 horn 200 200 hifiguide 200 200 rpaudio 200 200 studiospalicek 

200 200 riha 200 200 voice 200 200 psg 200 200 ketos 200 200 kasaudio 

200 200 pmc 200 200 cptpraha 200 200 naimstudio 200 200 aq 200 200 mareka audio 

200 200 4ce distribution 200 200 altei 200 200 ibdczech 200 200 elfton 200 200 eurostar